Accepterad affewelin | Medlem ansökning (Lennart)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affewelin

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred Welin.

Vad är ditt discord namn? babufrik6913

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lucas polichwano

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ödmjuk, Lojal, Trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lucas växte upp i en tuff förort där kriminalitet var en del av vardagen. Hans pappa var småkriminell och mamma kämpade med missbruk, vilket tvingade Lucas att tidigt lära sig överleva på gatorna. Han hängde med fel gäng och blev känd som den snabba grabben, bra på att läsa av människor och hålla låg profil när det behövdes. Vid 18 års ålder blev han inblandad i ett rån som gick snett och tvingades fly för att undvika både fängelse och hämnd från rivaliserande gäng. Nu försöker han lämna sitt kriminella förflutna bakom sig, men hans gamla liv är alltid nära.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle vilja tro att jag kan lyfta rollspelet till en högre nivå i min närvaro då jag tar det på allvar och ser det som verklighet. Har alltid tyckt det var fräckt med kriminella gäng osv. Därför passar detta mig bra. Men rent allmänt bara ha gött häng och lära känna olika karaktärer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tolkar det som att alltid ta rollspelet på allvar och tänka på hur du skulle gjort i verkligheten. Ett exempel kan vara: Under ett pågående rån så får jag en pistol riktad mot mig och dom vill ta mig som gisslan. Då måste jag tänka verkligt och lyda det dom säger för det hade man gjort i verkligheten. Enkelt sagt ska man upphålla bra och verkligt rollspel.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag försöker alltid upprätthålla regler inom rollspelet då detta gör det till ett roligare rollspel. Har själv blivit rdm:ad flertal gånger och anser inte att det är kul att hålla på att förstöra för folk som faktiskt vill spela.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Det betyder att man dödar någon utan giltigt själ. VDM: Det betyder att man t.ex kör på någon utan anledning till det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag försöker alltid följa reglerna och bidra till en bra stämning i staden. Det jag gillar mest med roleplay är att bygga relationer med människor i staden och bygga upp ett typ av nätverk inom rp.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka