affethemaster | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pettersson

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
12
Användarnamn: affethemaster

Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie pettersson

Vad heter du på discord? Pettersson#9377

Ange ditt födelsedatum 6 December 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag går på gymnasiet vardagarna mellan 8 och 16:00

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle bli staff tror jag själv i alla fall att jag skulle kunna bidra extremt mycket. Tex när det kommer reports så skulle jag prioritera dem först och främst skulle nog nästan sluta rpa om jag skulle bli staff för att jag har velat bli staff jätte länge och bara hjälpa folk så dem känner sig hemma på multistaden det är inte bara in game jag kommer hjälpa till utan i discord också i support kommer jag finnas tillgänglig hela tiden när jag e inne och spelar/hjälper folk det jag skulle göra också är att veta att man har ett ansvar för att folk ska tycka det är kul att Rpa jag skulle inte bry mig om det är nån av mina polare som gjort fel det är samma regler för alla och alla är lika mycket värda har man gjort fel så får man stå sitt kast och lära sig att man har gjort fel och få en varning eller ban så man inte gör samma misstag 2 gånger det som e bra med mig är att jag är snäll och hjälpsam när det kommer situationer där folk vill ha hjälp eller inte förstår något jag e inte heller rädd för att få kritik från mina staff kompisar eller högre uppsatta

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Det jag hade gjort e att titta runt på folk och kolla på bankrån stora scenarion och titta så att folk inte gör fel helt enkelt Om jag hade bannat en person hade jag alltid sagt vad dem hade kunnat gör bättre och hur dem hade kunnat göra det så att dem lär sig att RPa. det här med och va staff handlar ju inte bara om att kicka utan att göra så servern ser proffsig ut men det viktigaste är att man inte ska ta ett parti utan vara på bådas sidor när man ska bedömma och
om man är osäker så är det ju bara att man frågar nån anann för här ställer man upp för varandra och att inte bara en ska göra jobbet utan att man delar upp det så om nån tex frågar om han kan gå in och RPa lite så är det ju självklart att man säger ja de klart jag tar lite ärenden nu och det bästa av allt är att de behövs ju staffs hela tiden allt blir bara så mycket bättre om man är många som kan hjälpa till och alla måste ju få tid att spela

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? ja det har jag på neonstaden och så har jag varigt support på många andra också och det funkade jätte bra folk tyckte verkligen om det arbetet jag gjorde och uppskattade så det gick jätte bra och jag tror det skulle funka ennu bättre här för här e de mognare ägare och admins

Har du några tidigare erfarenheter? som sagt det har jag har varigt staff och support innan och det jag fick med mig därifrån är att aldrig ha attityd bara va trevlig och hjälpsam

Vad kan du om skripts? inte mycket men är jätte sugen på att lära mig så om ni vill lära mig hade det varigt väldigt kul

Varför vill du bli staff? Varför jag vill bli staff är för att jag känner mig mogen nog till att ha ett ansvar och hjälpa folk med de dem behöver det spelar inte nån roll vart dem vill ha hjälp om det är in game fixar jag det och om det är i discord så fixar jag det det viktigaste är att man försöker så gott man kan och jag har velat bli staff jätte länge nu men har inte tagit mig tiden att skriva en ansökan men nu gjorde jag det kännder att jag och min astaff (kollegor) skulle kunna göra ett fantastiskt jobb och ta väl hand om multistaden jag vill ju också bli staff för att höra bra rykten om mig och att folk vill ha hjälp från mig och det bästa jag vet är att hjälpa folk som blir nöjda

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? det är bara multistaden som gäller ingen annan så jag spelar här 24/7

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? ja det är förstått till 120%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka