Accepterad affepaffe13 | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affepaffe13

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199063146921/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred Jonsson

Vad är ditt discord namn? Alfred#6497

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peder Bokhylla, Peder kommer från Gotland och hade det väldigt svårt under sin barndom med familj osv. En dag när Peder skulle kolla på bio med sina vänner så stötte han på fyra män i 20-årsåldern, dom sa åt honom om han inte skulle jobb för dom skulle de döda hans familj och nära och kära. Peder jobbade för dom under hela sin skolgång genom att sälja narkotika, det var därför han hamnade på ett dåligt spår. När han blev äldre så började han prova de produkter han sålde, det var därför allting gick åt skogen. Idag är Peder 18 år och vill gärna komma bort från det gamla livet, det är därför han flyttade till Unive och starta om på nytt. Peder har ett stort intresse för mekatronik och matlagning. Peder är en lite nervös kille men försöker ändå utvecklas med det sociala, men ändå en ganska glad kille.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker rollspel är roligt och ett bra sätt att spendera lite dö tid på och vill såklart bidra med så mycket jag kan för servern och alla medspelare. Jag har hört att Unive är en bra server och många av mina vänner spelar på den.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har provat många andra servrar och det känns som att unive är något för mig, mina vänner har även sagt att det finns mycket fler saker att göra.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att mina vänner har snackat mycket bra om den och har sett olika streamers spela på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att tjäna pengar för att kunna bli så rik och framgångsrik som möjligt och såklart ha roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan för tillfället.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top