Accepterad AffeMrMegaman | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

AffeMrMegaman

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
3
Användarnamn: AffeMrMegaman

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199066107344/

Vad är ditt discord namn? AffeMrMegaman

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Han heter Alfred Lindeborg. Han är 17 år gammal och har tidigare i livet jobbat som sjuksköterska och jobbat på ett ålderdomshem. Han älskar att hjälpa människor och vill alltid folks bästa. Han är intresserad av snygga bilar och gillar att köra bil och jobbar alltid väldigt hårt för att nå sina mål. Han är en väldigt tålig person som kan ta kritik men ifall det är nått som han tycker är fel så säger han det. Han har inte svårt att säga vad han tycker och tänker men han har alltid en snäll ton och är aldrig elak.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att hjälpa till så att denna servern inte kommer dö och kommer att spela med exakt som om det vore jag som var karaktären. Jag kommer se till att alla kommer att ha det bra på servern och ha en stor roll i servern så att den inte dör utan fortsätter. Sedan så har jag också hört att denna servern är riktigt bra och skulle vilja testa den och ha riktigt kul med alla er. Jag är också väldigt drivande och kommer jobba hårt på det jobbet jag kommer ha och jag kommer alltid göra vad jag blir tillsagd. Hoppas det låter intressant (:

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har typ 1-2 timmar på FiveM men jag har kollat mycket på youtube innan så jag vet grunderna.

Hur hittade du Multistaden? Jag blev tipsad av en vän som har spelat på denna servern och eftersom att jag såg att det var så många som var aktiva samtidigt på servern så tänkte jag att jag kunnde testa den eftersom att det är roligare att spela FiveM när det är flera folk inne på servern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte, detta är min första server jag någonsin är inne på på FiveM men jag tror inte att det ska vara några problem eftersom som jag sa kan jag grunderna i FiveM.

Tillbaka