Nekad AffeMrMegaman | Whitelist ansökning [Eken] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AffeMrMegaman

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199066107344/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? Butterfingers

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som älskar människor och är väldigt snäll. Han vill alltid sina kompisar sitt bästa och hjälper alltid folk som behöver hjälp och älskar att träffa nya människor. Han har ett väldigt stort intresse för bilar. Han är inte så bra på detaljer med gillar att köpa och åka i snygga bilar. Han är 20 år gammal och är en väldigt hård person som kan ta mycket skit män ifall det är någon som är elak mot hans kompisar blir han väldigt arg.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror att jag kommer bidra med seriös rp och göra Multistaden till en riktigt rolig server att spela på. Jag kommer inte vara en sån person som börjar prata som vanligt och inte är sin karaktär utan kommer ha bra inlevelse och hjälpa så mycket som möjligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har hört väldigt bra saker om denna servern av mina kompisar och jag kollade in discordservern och jag tycker att den verkar vara väldigt seriös och rolig att spela på. Dom servrarna jag tidigare spelat på har varit tråkiga då det har slutat med att folk börjar förstöra m.m. Därför vill jag spela på denna servern.

Hur hittade du Multistaden? Jag fick tipps av mina kompisar som har spelat på den ett tag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har inga riktiga mål. Jag vill bara ha kul och vara en del av att få andra spelare att också ha en rolig tid när dom spelar. Såklart vill jag bli rik men det är inget mål jag har.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? I nuläget spelar jag inte på någon annan server. Spelade på några andra för ett tag sedan men jag tog en paus från som eftersom att folk började förstöra. Jag kommer inte riktigt ihåg vad dom hette.

vidare till muntlig intervju, lycka till!!

WL-Ansvarig
Servervakt
Discord: Eken#2851

Öppen pm, svarar alltid snabbt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka