Nekad affeholm | Chef-jobb ansökan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

holmen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen

Vad heter du IRL? alfons holm

Vad heter du på discord? affeholm#9005

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i snart 2 månader och har bara vart laglig

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla jobbet genom att ha struktur och ordning och reda istället för att bara anställa massa personer som bara vill ha jobbet för att kunna laga bilar osv. sen kommer jag göra satt alla som kommer och ska laga sina bilar blir bra emottagna av alla jobbande. och folk ska inte kunna springa runt och lalla inne på mekko. jag kommer inte höja folk genom hur många bilar dom lagar, såklart ska man jobba mycket men jag kommer höja folk genom att hur dom bemöter alla kunder hur dom jobbar osv. mekonomen kommer vara en plats där ingen ska lalla det ska bara ha de trevligt. alla som jobbar på mekko kommer få göra lika mycket tidigare så har chefen bara kollat att sagt att man ska laga bilar, jag som chef kommer att visa hur man ska gör som en ledande chef inte bara säga åt alla vad dom ska gör såklart har chefen andra saker att göra också men en chef ska visa med gott exempel

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har mycket erfarenhet inom jobbet jag har jobbat på mekko flera olika gånger och jag har varit p/a som högst. sen har jag också jobbat på andra firmor som man kan laga och där har jag vart chef. jag har mycket erfarenhet inom att laga bilar så jag vet vad man ska göra.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne efter jag slutar skolan på vardagar så de blir typ 5-7 timmar sen på helger kan jag vara inne typ i runt 7-10 timmar beror på vad man ska göra på helgen och om man ska bort osv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det kommer jag rpandet kommer fortfarande fortsätta fast jag kommer tycka det är roligt med nya utmanigar så man hade blivit glad att vara chef men jag kommer fortfarande köra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? ja det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka