Nekad Affehh | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Affehh

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199079478013/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? Affehh #6283

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2009

Berätta om din karaktär. MIn Karaktär Heter Alfred Johansson Och Är 21 år gammal, När Alfred Var liten så så slog Alfreds pappa han. När han vart äldre så sa pappa till honom att han skulle åka in i fängelset För Bankrån Då vart Alfred väldigt ledsen. Så att han bestämde sig för att gå samma fotspår som hans Pappa gjorde. När han vart 19 år gammal så började han och Vara med kriminella Kompisar, När hans kompisar vart och gå med i en kriminell verksamhet så valde Alfred också att joina dems lilla verksamhet och bli en av dem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag vill utveckla denna rp server så mkt som möjligt och ha roligt medd alla olika vänner, Jag vill även bli medlem för att kunna jobba som kriminell.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är väldigt intresserad av unive för att Jag har sätt på tiktok och andra saker som yt osv, Jag tyckte att det var seriös rp på sservern och mogna spelare.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive tack vare Cosmo_bt Så att jag börja digga denna server och vill börja här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspelande är att ha många vänner och vara kriminell och ha en familj, ha jätte roligt under tiden jag spelar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att ha så roligt som möjligt med alla spelare och staffs, och att jag har hjälpt att utveckla denna rpn på denna server.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? svar: nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka