Nekad Affehh | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Affehh

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199079478013/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? Affehh #6283

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alfred jassom och är 21 år gammal. Han hade en tuff uppväxt, När han var liten så hade han ingen svensk förälder. Så varje gång han fick ogodkänt på provet så slog dem ned han och bärde upp han till vinden. När han växte upp så börja han hänga med ett speciellt gäng som kallas "shottaz" när han började vara med de så vart han mer o mer kriminell så tillslut fick han en Bareeta m9. SÅ när han var hos sin faarsa så börjja han snacka skit om min mamma så då drog jag fram tabben o säkrad och sköt han i axeln 3 gånger. Sedan sprang han och gick t sina boys och gick och åt sushi alltså han favvo mat. Utanför kriminaliteten så gillar han att köra bil och vara me vänner och farmor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag letar en bra server med bra scripts och unika medlemmar som jag. Jag vill även utveckla denna rp så det blir en bra server som det är nu men jag vill kunna ge min rp gubbe nya chanser i livet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är väldigt intresserad av unive för att Jag har sätt på tiktok och andra saker som yt osv, Jag tyckte att det var seriös rp på sservern och mogna spelare.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive tack vare Cosmo_bt Så att jag börja digga denna server och vill börja här. Jag hittade även på "swe listan" och börja gå in och kolla på alla scripts osv så jag bestämde mig för att börja här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål me rollspel är att jag har en familj och många vänner, Jag ska även bli Gäng medlem. Det är mitt mål. slut.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål me rollspel är att jag har en familj och många vänner, Jag ska även bli Gäng medlem. Det är mitt mål. slut.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? svar: nej Jag vill börja på denna!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jo PS e bannad på dcn men ångarr det! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka