Accepterad affeee3 | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affeee3

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alfons

Vad är ditt discord namn? holmen11

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Mange varg och är 32år . han växte upp i en liten by med sin mamma, pappa och lillebror. redan när mange var 4 år märkte hans föräldrar att han hade intresse polisen. både han och hans brorsa hade intresse för polis jobbet. Manges dröm var att skaffa ett spel där han kunde åka med polisbilar och känna sig som polis., När Mange var 11 så skulle hans mamma och lillebror iväg och åka och handla, men det skulle sluta värre än så. Mange väntade i 2 timmar fundersamt på att dom skulle komma hem. när det gått 2,5 timme så ringer mange till sin mamma han får inget svar så han tänker att dom stannat och gjort nått annat medans dom åkt. efter 3 timmar knackar det på dörren och det står två poliser utanför dörren. dom frågar om hans föreldrar är hemma men mange säger nej. poliserna går in i huset och tänker vänta tills pappa kommer hem. när pappa kommer hem berättar dom vad som har hänt och dom lär åka in till sjukhuset. mange blir ledsen och shockad när han fick höra att dom hade hamnat i en bil olycka. när dom väl är inne i sjukhuset får dom reda på att hans bästa vän men även brorsa har dött, men mange mamma klarade sig som tur var. efter hans brorsas död så hammnade mange i en tuff period i han liv. Han var ledsen i 4 år tills han vart 15, då tänkte mange att han skulle ta tag i sitt liv och uppfylla hans och hans brorsas drömmar. mange börjar i gymnasiet och han mår mycket bättre sen efter det har mange följt sina drömmar han började i polis högskola och har vart polis dom senaste åren, nu ska han hit och försöka bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer spela för att bidra med rolig och unik rp och bjuda på mig själv för rpn ska bli så rolig som möjligt. jag kommer vara en social person som kommer bidra med roliga och långdragna scenarion som kommer vara kul för båda parterna. jag kommer vara en vänlig person på servern som har full respekt och inte kommer vara kaxig. och jag kommer spela för att både jag och andra ska ha kul. kommer också vara en seriös rollspelare som ej kommer bryta några regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska kunna spela för att andra ska ha kul i scenario och spela för annans vinning. att veta i olika scenarion vad man ska göra för beslut för det ska bli så roligt för både dig och motparten. tex som polis i ett rån att man inte pittar det första man gör i en biljakt och drar ut på det. och som tex krim att man inte behöver skjuta det första man gör bara för man vill vinna det scenariot. och det handlar om att ge och ta i scenrion och då kan man ej vinna varje gång.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, rdm att man dödar en person utan andledning, vdm att man andvänder sitt fordon som ett vapen och tex kör över folk, suntförnuft är att man ska tänka en extra gång innan man gör saker och att man ska tänka realistiskt i sakerna man gör.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har mycket erfarenhet och har snart lirat i 2 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja, skickade in en nyss som blev godkännd men reste bort under påsk satt hann ej ta min muntliga under tiden.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka