Nekad affeee3 | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affeee3

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons holm

Vad är ditt discord namn? affeee3

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leon Holmgren. Leon är född år 2000, han fyllde 24 den 10 Januari. Leon är en väldigt trevlig och öppensinnad person som gillar att föra dialoger med annat folk då han är social av sig. Han är inte den blyga typen utan han gillar att ta för sig. Han är en väldigt skämtsam och gillar att bidra med god energi och gott skratt. Leon är skånsk och kommer att rollspela med sin skånska dialekt. Leons uppväxt har varit bra, uppväxt i goda förhållanden med en bra familj. Leons karaktärs drag är hans förmåga att öppna samtal med nya människor och vara inbjudande i sitt rollspel. Han är väldigt skämtsam, han är ingen person som är intresserad av att gå och bli kriminell och gå för egen vinning. Han föredrar det sociala och valt att ansöka hit då hans kompis befinner sig på servern vid namn jack som han har en god kompis relation med. och Det som gör Leon Holmgren unik är hans förmåga att vara social med nytt folk och vara som nämnt tidigare inbjudande i sitt rollspel. Gillar att lära känna nytt folk och blanda in så mycket parter som möjligt i sitt rollspelande. Hans förmåga att uppfattas väldigt rolig och trevlig är en god egenskap han har. Man får alltid ett gott skratt när Leon då han vågar att ta för sig i sitt rollspelande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med mitt sociala rollspel, jag är ingen spelare som går in för att sitta på ett droglabb hela dagarna utan jag gillar att rollspela med vänner, stå och hänga på allmäna platser och samtala med nytt folk. Intresserad av att skaffa ett laglgit socialt jobb. Jag är väldigt inbjudande i mitt rollspel och gillar att bjuda in så mycket parter som möjligt vilket är meningen med rollspel. Det handlar om att ge & ta och våga tänka utanför boxen inte endast hålla sig till sina nära. Kommer bidra med en skön rollspels nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att spela för at andra ska hu kul och då kommer det roliga tillbaka, att bidra med ett rollspel som är så lite winmentality som möjligt och att inte förstöra genom att spela för din vinst endast, att tex som polis att inte pitta i biljakt och kunna låta saker bli långdragna istället för samma sak, och som kriminell att inte skjuta som det första utan att kunna dra ut på det som allt annat

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag, suntförnuft, powergaming, meta

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har massor av erfarenhet av rp mer än 1000 timmar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka