Accepterad affeee | Medlem ansökning (arkz50)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affeee

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons holm

Vad är ditt discord namn? affeee

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Mange varg och är 32år . han växte upp i en liten by med sin mamma, pappa och lillebror. redan när mange var 4 år märkte hans föräldrar att han hade intresse polisen. både han och hans brorsa hade intresse för polis jobbet. Manges dröm var att skaffa ett spel där han kunde åka med polisbilar och känna sig som polis., När Mange var 11 så skulle hans mamma och lillebror iväg och åka och handla, men det skulle sluta värre än så. Mange väntade i 2 timmar fundersamt på att dom skulle komma hem. när det gått 2,5 timme så ringer mange till sin mamma han får inget svar så han tänker att dom stannat och gjort nått annat medans dom åkt. efter 3 timmar knackar det på dörren och det står två poliser utanför dörren. dom frågar om hans föreldrar är hemma men mange säger nej. poliserna går in i huset och tänker vänta tills pappa kommer hem. när pappa kommer hem berättar dom vad som har hänt och dom lär åka in till sjukhuset. mange blir ledsen och shockad när han fick höra att dom hade hamnat i en bil olycka. när dom väl är inne i sjukhuset får dom reda på att hans bästa vän men även brorsa har dött, men mange mamma klarade sig som tur var. efter hans brorsas död så hammnade mange i en tuff period i han liv. Han var ledsen i 4 år tills han vart 15, då tänkte mange att han skulle ta tag i sitt liv och uppfylla hans och hans brorsas drömmar. mange börjar i gymnasiet och han mår mycket bättre sen efter det har mange följt sina drömmar han började i polis högskola och har vart polis dom senaste åren, nu ska han till en ny stad och försöka bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kommer bidra men ett roligt och unikt rp, kommer vara en person som är social och kommer att snacka och ha kul med folk, kommer även att bidra med roliga scenarion med folk på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motparten innebär att man ska låta alla ha kul, tex att ej ha win mentality eller att bara spela för att vinna, tex från kriminellas sida att inte skjuta bara för dom håller på att äka fast, sen från tex polis att inte pitta och kunna dra ut på scenarion,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag, suntförnuft, powergaming, meta

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har massor av erfarenhet av fivem, lirat det ett bra tag och kommer nu från en server med 18+. vart på många seriösa servrar tidigare satt har bra koll på rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej, bara att jag ansökte nyss och visste ej att man hade 48h på sig att ta muntlig men nu vet jag de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka