Accepterad affebööy | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affebööy

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons

Vad är ditt discord namn? affegrabben

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jake Hill och han är 19 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Har mycket fantasi, är en quiet kid och gillar bilar.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans bakgrund är att han ville bli president fast det blev ju aldrig så. Senare så försvann hans storebrorsa och han hittade aldrig han på länge. Efter det brukade han hänga nere på stan i sin ensamhet och bara chilla. Sen brukade han komma hem och höra på sin mammas och pappas bråk eftersom storebrorsan har försvunnit. Om inte det sp brukade han spela basket och bara chilla för sig själv. Annars satt han bara hemma. Hans framtidsplaner är att han villskaffa ihop lite pengar så han kan köpa en bil och och hitta sin brorsa igen. Fast innan han ska hitta sin brorsa ska han försöka få lite vänner i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion, skrattfyllda scenarion, bra rp och scenarion där ingen förlorar och båda får en liten del av vinsten

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara tänka på sig själv man ska också tänka på dem andra. Sen ska man inte bli arg om man förlorar-

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brytit mot en regel och jag lärde mig att det var ett dumt misstag och jag ska aldrig göra om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, copbait, vdm och powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka