Accepterad Affe_Paffe | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Affe_Paffe

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198450927767/

Ditt Hex-ID: steam:11000011d3ee897

Vad är din discord tagg? .affepaffe.

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: bild_2025-02-16_175015382.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog fram min OC sprej och spejade en kollega. Det var en väldigt konstig händelse, eftersom vi gjorde ett bra scenario i förväg där. Vi aggerade som vi ska göra. Men när vi kom tillbaka så var det någon personen som började lalla och jag hoppa tyvär med i det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi kom tillbaka från ett bombhot från fängelset. Sedan när vi kom tillbaka var det en person som började lalla, jag tror att han tog fram sitt ECV och sköt kollegan vid en dörr, sedan kom jag fram och tog fram min pepparsprej och spruta kollegan snabbt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt. Eftersom det var jag som gjorde det misstaget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, den bannen har jag lärt mig och jag har pratat med dom personerna som jag gjorde det emot och jag har bet om ursäkt till dig och att dom förstår mig varför jag gjorde som jag gjorde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara inte gjort något och försöka att göra så att det här slutar så att vi inom polisen inte får en bild där alla sitter och lallar. Att jag hade bara låtit bli att lalla med personen. Det som jag kunde ha gjort var bara att gå vidare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska göra något när jag ser att ett scenarion går söder ut. Alltså att jag håller att lalla, eller förstår scenariot

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, till 100%. Övrigt. Om du skulle ha några frågor kommer jag göra mitt bästa för att svara.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka