Accepterad Affe_Nilsson08 | Medlem ansökning [altino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons Nilsson

Vad är ditt discord namn? affe_08

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Isak Larsson och han är född 1990 alltså är han 36 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, rolig och väldigt snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Isak Larsson. Han är 36 år gammal och kommer från en liten by. När Isak var yngre blev han mobbad i skolan för att han inte hade en närvarande mamma i sitt liv. Hans mamma valde alkoholen för honom och hans pappa. Detta gjorde att Isak och hans pappa tillsammans fick kämpa för att ha mat på bordet varje dag, ha någonstans att bo, och för att Isak skulle kunna ta sig till och från skolan. Isak kände sig även väldigt utsatt för sin fritid. Inga vänner ville vara med honom och han blev sittandes hemma med sin pappa varje dag efter skolan. När Isak fyllde 18 så dog hans pappa av ett hjärtstopp. Det gjorde att även Isak behövde flytta från den lilla byn han då bodde i. Han flyttade till Unive och höll sig undan allt och alla för han var rädd över vad folk skulle tycka och tänka om honom. Idag har Isak bott i Unive staden i 18 år och idag har han börjat våga träffa nya folk, nya vänner och han vågar mer och mer för varje dag som går. Isaks framtidsplaner är stora! Han vill skaffa sig ett ordentligt jobb, skaffa sig flera vänner i staden och börja ha vänner han kan umgås och hänga med i staden de dagar han inte jobbar. Men en sak Isak alltid håller med sig är att är du snäll mot andra kommer andra vara snälla mot dig. För det är något hans pappa alltid sa till honom när han var liten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan både utveckla mitt rpande på serven men även bidra med att utveckla serverns rpande genom fler roliga senarion för att utveckla min rp förmåga.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att det inte alltid måste vara jag som vinner ett senario utan även kunna låta andra vinna senarion. Till exempel om jag blir kidnappad så ska jag rpa som att jag faktiskt blir det, inte göra motstånd eller liknande pågrund av att det ska bli ett bra rpande och verklighets troget. Och i de fallet så ska jag låta dem vinna senariot eftersom jag blir kidnappad vilket kan leda till att gör jag inte som dem säger så kan min karaktär bli dödad, misshandlad eller vad som helst. Där av måste man kunna både låta andra vinna senarion men även kan du själv vinna vissa senarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brutit mot någon regel vad jag minns!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM som innebär att man använder sitt eller något annat fordon som ett vapen mot någon annan genom att exempel köra över någon med de eller liknande. Och en annan regel är metagaming som innebär att man tar information utöver roll spelandet till exempel att någon skriver något i discord och sen att man använder sig av det i spelet eller att man kort förklarat tar information från den riktiga världen in till roll spelandet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Då jag varit medlem hos er tidigare men valde att sluta spela FiveM pågrund av vissa anledningar så har jag inte mitt medlemskap kvar idag. Där av vet jag hur man rollspelar bra och verklighets troget och är endast ute efter att ha något kul att göra på min fritid när jag vill koppla bort från den riktiga världen en stund och sitta i rollspels världen en stund.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka