Accepterad Affe_Nilsson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Affe_Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198857157661

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons Nilsson

Vad är ditt discord namn? Alfons#1980

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Alfsson och fyller 23 år i år. Han har precis hittat en vän i den nya staden och han trivs bra där. I hans förra stad så var han kriminell men nu har han börjat sluta med kriminaliteten. Han håller fortfarande på lite smått med sin vän men han behöver något annat att göra om dagarna då han har adhd som mig. Därför skulle han vilja bli medborgare i stan för att han ska kunna lära känna fler vänner och kunna få ett bättre jobb. För just nu brukar han inte ha så mycket att göra på dagarna och därför så blir det att han och hans vän gör lite små kriminella saker om dagarna.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker Bosse ska bli medborgare i stan för att han ska försöka sluta med sina kriminella saker och börja jobba och träffa nya vänner i staden. Bosse har ju även adhd så han har väldigt enkelt att lära sig saker och han är väldigt snabb på att göra de han blir tillsagd att göra. Han skulle helst vilja jobba på Falk eller Meckonomen då han är väldigt intresserad av bilar och motorer. Han är pratglad och kommer göra ett gott bemötande när kunderna kommer och ska laga sina bilar då det är så han skulle vilja bli behandlad när han ska laga sina bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med de mesta men de Bosse kan bidra med är ju då att han kommer sluta med kriminalliteten och börja jobba mycket istället.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan rpa så att sin motståndare/andra personer i scenen vinner.

Hur hittade du Unive? Min kusins pojkvän tipsade hennes lillebror om den och sen tippsade hennes lillebror mig om servern och så testade vi den och nu är jag besatt av Unive.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka