Accepterad Affe_Nilsson | Medlem ansökning [Matte0707]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Affe_Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198857157661/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons Nilsson

Vad är ditt discord namn? Affe#1980

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sami Al fakir. Han är 18 år gammal och har flytt från afrikanist när han var 10. Sami är uppvuxen med sin mamma och pappa men vid ung ålder blev han skickad till social hem. Han började snabbt vara med dem äldre killarna på social hemmet. Han blev uppskattad av dem och dem respekterade han för den han var.
En dag när Sami var 16 år så kände han att han en dag ville bli som dem. Dem alla hade börjat sitt liv med att dem sökte ett jobb som dem var intresserade av. Efter dem hade fått ett jobb dem ville ha och var nöjda så sa dem upp sig och började med de kriminella sakerna. Idag sitter Samis vänner inne i fängelset för grov narkotikabrott och brott mot kniv lagen. Sami har även bestäms sig för att han ska leva upp till sin dröm och bli som dem. Så han säger upp sig från sitt jobb men ångrar sig fort. Han märker att det kriminella livet verkligen inte är något för han och han inom kort kommer åka fast för de han gör.
Så han försöker dra sig ut ur de kriminella livet och hitta ett nytt jobb. Han får ett nytt jobb och han trivs väldigt bra där. Idag är Sami 18 år gammal och han lever ett nytt och lagligt liv.
Men Sami har stött på några problem. När han var i den kriminella branschen ett litet tag så var det många som inte gillade han för han tog deras uppmärksamhet och snodde alla kunder från dem. Sami sålde mycket vapen och droger och började snabbt tjäna mycket pengar på det. Men dem andra kriminella blev snabbt arga och irriterade på Sami för han snodde deras kunder så dem inte fick något sålt. Så dem bestämde sig för att försöka döda Sami så han aldrig skulle kunna förstöra deras affärer igen. Men tack vare att Sami kände så många i stan fick han reda på att gängen skulle försöka skjuta han så han sa upp det kriminella och här är han idag. 18 år och jobbar på ett normalt och icke kriminellt jobb.

Nu söker Sami medborgare skap för att kunna bli anställd på sitt jobb och kunna utveckla sin rp nivå mer. Han vill utveckla sin rp och serverns rp och få fler roliga och seriösa scenarion.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker Sami borde få bli medborgare för han vill utveckla sin rp nivå och göra roligare scenarion på servern. Han har även tänkt att testa på det kriminella livet senare men just nu vill han testa på något annat jobb är bensin tankare. Sami har bott i sverige sen han var 10 och han söker nu medborgar skap i staden Unive city.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Sami kommer kunna bidra med roliga scenarion, en seriös karaktär och inte någon som lallar runt och förstör servern. Han kommer även försöka utveckla serverns och hans vänners rp för att få bättre rp på servern än vad det redan är och få fler folk att förstå meningen med rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör även så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part tycker dte är kul.

Hur hittade du Unive? Min kusins pojkvän tipsade hennes lillebror om den och sen tippsade hennes lillebror mig om servern och så testade vi den och nu har jag spelat på Unive i snart 3 år men sa upp mitt medlemskap och krim roll för att hade mycket med skolan och jobb så hade inte så mycket tid till rp. Men nu vill jag börja rpa mer och vill därför ansöka om medlemskap igen och försöka få tillbaks min krimroll igen.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka