Nekad Affe_Nilsson | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Affe_Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag skulle vilja ansöka om något av dem nya jobben som ska komma

Vad heter du IRL? Alfons Nilsson

Vad heter du på discord? Alfons#1980

Hur gammal är du? Jag är född 2008 alltså 14

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har strax spelat på unive i 13 månader. Och älskar servern fortfarande lika mycket som jag gjorde dag ett.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckl jobbet/företaget på så sätt att jag kommer anställa folk som jag tror kommer göra ett bra jobb hos mig och som kommer hjälpa till med företagets ekonomi. Jag kommer göra företaget till en bättre plats och kommer försöka få kunderna att komma tillbaks för att dem e nöjda med vårt bemötande och trevlighet emot dem.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat både som Falck och Qpark innan.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer va inne så ofta jag hinner så minst 4 timmar om dagen. Eventuellt mycket mer beroende på hur vädret ute är.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart jag skulle Unive e och har varit man favoritserver i snart 13 månader så ja det skulle jag göra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte utan just nu är det bara unive jag spelar på och kommer göra.

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst alla era regler.

Nekad! Välj ett jobb du vill ansöka till samt utveckla!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka