Inaktuell Affe_Nilsson | Ansökan till avrättning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Affe_Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt discord namn? RI0T#1980

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? Hon heter POTATIS#5692

Av vilken anledning ska personen avrättas? Anledningen är för att hon har för mycket information om gänget jag är med i just nu och hotat ett 10 tal killar/mina ingame vänner att hon ska skjuta dem.

Anledningen är för att hon skapat mycket problem för mig och mina kompisar ingame. Då jag och hon här Sofia Sandö vart ihop ingame. Sen gjorde jag slut med henne och då hotar hon med att hon ska hoppa och ta livet av sig. Då säger jag att gör du det så gör jag det. Då ville hon inte det längre. Sen har det bara börjat hon frågar varför jag inte vill att hon ska hoppa och då säger jag som det är att jag gillar henne men bara som vän. Och vill inte förlora henne. Då brusar hon upp och säger om jag nu betyder så mycket för dig varför gjorde du då slut med mig? Då svarade jag inte ens utan åkte bara där ifrån. Och det är så det har börjat. Och detta började för Ca 3 månader sen. Tycker det bara är allmänt drygt att man ska hålla på att va iriterad över ett spel och över en person i spelet fast dem båda egentligen vet om att det är bäst för dem båda att dem inte är ihop. Men det fattar ju inte hon utan varför hon rpar är för att hon vill hitta en pojkvän ingame och rpa som om det vore hennes riktiga liv. Hon har nu börjat med grova saker som att ringa med privat nummer och säga att gör du något mot mig eller om jag ens ser dig så kommer jag se till att du kommer få två skott i pannan. Och då blir man lite fundersam över om hon alltid är så arg och sur ingame eller vad jag egentligen gjort. Jag har liksom inte gjort något fel enligt mitt tycke och nu då har jag börjat hota tillbaks att slutar inte hon kommer hon ha 10 grabbar efter sig dag in och dag ut. För vill bara få ett stopp på det här. Tycker bara det är så jävla jobbigt att bli avbryten i ens perfekta scenarion av att någon ringer och hotar en liksom. Har tyvärr varit med om det IRL och jag har anmält henne ingame men polisen gjorde inget åt det. Därför vill jag få ett slut på detta och avrätta henne. Vi kommer va 5-10 personer som ska va involverade i detta scenario. Vi ska be någon okänd person att ringa upp henne och säga att ses för att sedan kunna kidnappa henne. Vi ska där efter ta ett ordentligt snack med henne och efter det ska ju ta och be henne vända sig om och säga sina sista ord. Sedan ska JAG skjuta henne 4 skott i huvudet och sedan dra och dumpa henne långt ut i vattnet med en båt. Både för att få ett bra scenario och för att få ett så roligt och snyggt gjort scenario.

Tycker även hon rpar lite dåligt då vi 12 timmade henne med 4 skott i huvudet en gång i mitt gammla gäng och hon höll in E och började rpa direkt igen. Hon kom även ihåg ALLT som hänt tidigare den kvällen och aa. Tycker bara det är fail rp att göra så när ingen annan inne på servern får göra så. Men det kan jag ju göra en anmälan om.

Hur ska personen Avrättas? Vi ska göra så att vi ber henne skriva /e surrender för att hon sedan ska få höra varför vi gör som vi egentligen gör. Hon ska liksom få veta att man inte kan göra eller bete sig så emot någon och tro att det inte kommer hända något när man är med i ett gäng. Då ska man bara vara försiktig och inte fortsätta hålla på. Sen ska vi be henne vända sig om sen ska JAG skjuta henne 4 skott i huvudet. Vi ska där efter gå ner med henne till vattnet där i har en båt och köra ut långt ut i vattnet och dumpa henne där. För att hon även ska inse att det är slutet för Sofia Sandö.

Med vilket vapen ska han avrättas med? Vi ska avrätta henne med en tec-9a eventuellt men kanske blir en glock-19. Vi kommer även ha Ak47or, glocks och smgs inblandat för att få ett så maxat scenario som möjligt.

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? 5-10 personer har vi tänkt oss att det ska vara under detta scenario som ska framföras.

Vad heter personen ingame? Personen ingame heter Sofia Sandö.

När ska han bli avrättad? Vi hade tänkt att utföra dådet på Sofia Sandö fredag den 23 september 2022. Vet inte om det funkar för er staffs men vi skulle även kunna ta det på Lördag kväll den 24 september.

Men helst den 23 september.

Senast ändrad:
- rep personligen tkr jag det är för lite tjejer på servern
Ändå bra anledning e ändå bra samt ifall denna blir godkänd och hon avrättas då kan hon alltid skapa en ny karaktär fast med en annan röst då

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka