Accepterad Affe_f | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Affe_f

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Affe_f/

Ditt Hex-ID: 11000014a530bd0

Vad är din discord tagg? affe_f

Vem var det som bannade dig? leo

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kan erkänna att jag inte Rpade till 100% men jag Rpade ändå, och jag för att jag bara sprang iväg efter. Till mitt försvar är klockan 23:40 och det har varit en lång dag och man är trött.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blien började åka på två hjul och då åkte in i en vägg. Jag RPade på det men inte till fullo, och det är fel av mig men. Just nu har jag en bra stämning för just FiveM och vill inte förstöra den med en ban. Sen orkade bilen åka ca 100 meter och sen la av då hann jag springa typ 200 meter och då blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det ska vara en ban, då jag ändå RPade lite, jag hade förstått om jag inte hade agerat på något sätt fast nu gjorde jag det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, jag satt i min på torget, jag gjorde en U sväng där vid parkeringen. Då kommer en securitas bil i 200 och rammar rätt i i mig så jag flyger in i massa personer, då blev jag bannad i 24 timmar, den bannen tycker jag var felaktig fast kunde inte överklaga av någon anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat Rp:a mycket bättre, och inte gjort det halvdant, som jag gjorde i den situationen. Och det är mitt egna fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att göra allt till 100% och inte halvdant.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka