Accepterad affe765 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affe765

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199170073832/

Ditt Hex-ID: 1100001481c34e8 (Hex)

Vad är din discord tagg? AFFE765#8031

Vem var det som bannade dig? 1shark

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dumpade en kropp i hamnen då det var ogiltigt scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan tänkte råna en kille som höll på vid ett garage som vi trodde var ett allmänt garage, detta var väldigt dumt utav oss. Då vi hoppar ut i bilen och riktar så istället för att ta upp händerna så börjar han springa vilket vi tänkte var väldigt orealitsiskt och han jag satt i bilen med valde att skjuta han men så råkade han skjuta han i huvudet ist för i benet, detta gjorde då scenariot värre och så blev vi arga på han som sprang och valde att dumpa han någonstans. detta var då ett regelbrått som inte var okej utav mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det är absolut inte en felaktig ban men jag tycker att det är lite trist att inte kunna rpa under helgen, vilket jag verkligen hoppas att jag kommer kunna göra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var väldigt längesedan då jag inte riktigt kommer ihåg dem, men jag har inte upprepat det som jag blivit bannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För det första så borde vi förstått att det var inom ett gängområde och inte åkt dit från första början. Det var också väldigt dumt utav oss att döda honom men det var inget jag kunde gjort annorlunda, det var inte smart utav mig att dumpa honom och det kommer inte upprepas på detta sätt igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har tagit lärdom utav detta och kommer alltid se mig för att göra om detta. Jag ber om ursäkt för detta regelbrott, kan lova dig att inte göra om detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka