Nekad affe75 | Medlem ansökning [wibban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affe75

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198170552879

Vad är ditt namn i verkligheten? Afram goro

Vad är ditt discord namn? affe75#7624

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2002

Berätta om din karaktär. Han är 20 år och har fastnat i kriminalitet på grund av hans umgänge. Han flyttade till staden eftersom hans kusin bor där och han vill joina hans gäng och skapa ett namn för sig själv. han saknar konsekväns tänk men har gatu smarthet mer än någon annan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer in till servern med en agenda att stanna kvar länge och spela kontinuerligt, jag tar rp seriöst och kan bidra till gängkriminalitets scenarion med inlevelse.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? har kompisar som spelar på servern och har ett gäng, plus att jag fått höra av dom att rp'n är väldigt bra på denna servern och det har vaqrit ett stort problem när jag spelat på andra servrar.

Hur hittade du Unive? fick det rekomenderat av en nära vän som sa att det är sveriges största rp server och att spela med mina vänner där.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är bara att hålla det verkligt eftersom jag spelat i scenarion där failad rp förstört hela spel upplvelsen och jag vill bidra till servern så den fortsätter växa med seriösa spelare eftersom jag planerat att spela länge.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att intigrera mig i serverns gemenskap och discorden, dessutom gå med i min kompis gäng och ha kul med seriös rp och följa reglerna som står

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nekad, utveckla betydligt mer!
Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka