Affe7309
Icke Medlem
- Meddelanden
- 21
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-bansen-fkrq — FiveM, Utgår 2026-03-19
Anledning: hopp och springer när 3 poliser riktar på han
Bannad av: ZeRo_Br1ks
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag hade skjutit mot en bil som hade skjutiot mot mig då när jag har avlossat dessa skotten mot denna bil så kommer polisen och får punka på mitt däck och försöker på mitt bästa sätt att få tag på en ny bil sen så åker jag utanför min allians hus och möter på en av deras bilar och jag bestämmer mig för att byta bil till hans bil sen så krockade vi. Innan vi han och åka iväg så han de skjuta punka på båda våra däck vi åkte runt och letade efter en bil då vi inte hittade någon. Sen så blir vi inboxade och jag väljer att hoppa ut och hoppa över räcket när jag har vapen riktat mot mig och hoppar ner i vattnet det jag verkligen inte skulle ha gjort.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar för min ban och min indragna roll. Det var 100% mitt fel och ni gjorde rätt beslut
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att inte springa ifrån när man har 3 riktade vapen mot sitt huvud och springa därifrån. Istället hoppa ut ur bilen ta ner vapnet från handen och ta upp händerna.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag vill gärna ha en till chans på Unive för jag ser mitt misstag och vill inte bidra med denna rp på servern istället bra rp bra scnarion som gör det kul för båda motparterna. Jag kommer absolut aldrig upprepa detta och jag hänvisar till erat beslut och era regler
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja