Affe7309
Icke Medlem
- Meddelanden
- 21
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred
Ditt discordnamn: affe73O9
Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2010
Varför ska just du bli staff? för jag förtjänar det
Vad tycker du inte fungerar på Unive? inte bra
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? göra bra rp
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? jag gör bra ärende och förstår båda motparterna
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ja försöka hinna så mycket jag kan
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? nej
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ägare av servern
Ditt discordnamn: affe73O9
Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2010
Varför ska just du bli staff? för jag förtjänar det
Vad tycker du inte fungerar på Unive? inte bra
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? göra bra rp
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? jag gör bra ärende och förstår båda motparterna
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ja försöka hinna så mycket jag kan
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? nej
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ägare av servern