Nekad Affe7 | Medlem ansökning [DJ0RET]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Affe7

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198959969676/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred Forsander

Vad är ditt discord namn? Affe#4321

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Just nu spelar jag på min karaktär där jag vill ha ett vanligt jobb och tjäna pengar på det viset. Skaffa bilar och hus etc lagligt, det är en kille som är 24 år och heter Simon Forsander. Han är född 17 juni 1997 och jobbar just nu som reportare, inget hus atm med ska skaffas i framtiden. Han äger en bil som är en Mercedes 1964. Intressen är att jobba inom vården

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att få mer tillgång till jobb och annat. Jag kommer bidra med mycket bra nytta i samhället då jag vill jobba inom sjukvården och hjälpa andra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en bra server med bra RP, har kollat på mycket videos och streams på den här servern och allt har varit positivt sådärav har jag spelat på den här servern och kommer fortsätta göra det.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom videos och steams, samt hade kompisar tipsat om den för att den är så bra och bra RP

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bidra till samhället inom vården och kanske andra yrken i framtiden, ha kul och bra RP

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli framgångsrik, att skaffa bilar och hus samt att bli bättre på RP såklart :)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, just nu spelar jag bara på unive och kommer göra det sålänge det funkar bra :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka