Nekad Affe23 | Medlem ansökning [K10m01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Affe23

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Affe.

Vad är ditt discord namn? affe23232

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan Eriksson och är 25 år gammal. När Jan växte upp hade han det svårt i både skolan men också i hemmet.. Han fattade absolut inget i skolan. Hemma hade han gott om pengar men hans föräldrar bråkade väldigt mycket.. Till slut så skillde de sig och Jan blev väldigt ledsen. Jan ville alltid bli pilot men i nuläget vet han inte riktigt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till social rp, bra rp scenarion där båda parterna har lika kul. Sen kan jag bidra till väldigt roliga och sena kvällar där man bara chillar och alla har roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om man gör bankrån och man blir tagen så ska man inte sluta att rpa bra för du ska forstätta att ha lika bra rp som innan så att båda partnerna har kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM- Ifall man dödar folk utan anledning. VDM ifall man har sitt fordon som vapen. Meta Gaming Använder någon social plattform utanför rpandet för att få information. Sunt Förnuft man ska ha samma utgångspunkt som i riktiga livet. Inte cykla in på marja lisas o tränga sig i kön.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp jag har cirka 1200timmar på fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har hög rp nivå

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka