Nekad affe0780_68630 | Medlem ansökning [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affe0780_68630

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alfred

Vad är ditt discord namn? affe0780_68630

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Frank Rosen

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? arg rolig kaksig snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Att bli stor i standen! Frank hade en sträng pappa som var dum som slog han och Frank. Frank hitta en vän som heter Anton kylander.Dom börja med små grejer som att snatta.Tills det blev större sno bilar och motorcyklar och sälja vidare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska försöka rpea det bästa jag kan. brukar skämta med alla och försöka få folk att skratta och ha KUL!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vinna alla gånger i ett scenario. att man kan även förlora visa scenarion

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har rdm en gång på en annan server och då fick jag prata med en admin. Jag lärde mig att inte döda någon utan ingen andledning

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm är när du dödar någon med ingen orsak...........Vdm är när du dödar någon med en bil! Cop bait är när man tex: Tutar framför polisen så det blir snutjag. C-Logg är när man lämnar i ett scenario tex: i ett rån eller man blir jagad eller något

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att ha kul och göra bra rp i servern. Och försöka få att andra att skratta.

Nekad.
Anledning:
alldeles för korta svar, behöver utvecklas mycket mer.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka