Nekad Affe02 | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Affe02

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198988448162/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred Bergman

Vad är ditt discord namn? Affe02#8481

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en snäll och omtänksam person som gillar att hänga med kompisar och gillar att fiska på fritiden ovh ska börja jobba på securitas jag vill jobba där eftersom jag alltid har varit intresserad av väktare/polis sedan jag var liten så nu tror jag jag ska ta det steget att börja jobba hos securitas

Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli whitelistad för att jag har varit med i rp communityt länge och jag har spelat på många servar med whitelist och kört ett seriöst och ärligt rp so därför tycker jag att jag ska bli whitelistad

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna leda denna server till ett bra community som spelar seriöst och ärligt och för att kunna jobba med yrken man annars inte kan göra

Hur hittade du Unive? En vän jag har spelat med på en annan server tipsade om er så ja me vafan man kan väll ta en titt och det visade sig i att jag stannade

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att utveckla servern till en bra plats som en securitas ansälld vara omtänksam och göra roliga grejer med communityn

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har spelat på en whitelist server som heter Grannkomunen blan annat hoppas jag kan få komma in på eran fina server :))

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka