Accepterad affe S1 | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1affe

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198967515146/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred Skoglund

Vad är ditt discord namn? affe S1🔫#4566

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Johansson och är en lite "problems kille" som älskar att få adrenalin. Han uppväxt var hård med mycket skolkning och en mamma som inte var närvarande med honom, han bodde i ett hus i skogen med sin pappa och älskade att meka med bilar på sin fritid och han var faktiskt duktig på det, han har ett otroligt minne men skolan var en annan sida.. Han skolkade väldigt mycket för han orkade inte sitta vid en bänk hela dagen, det ända han gjorde va att tänka på bilar och vad han skulle äta sen. Hans kompisgäng var inte det bästa heller, han umgicks med många äldre killar som också var kriminella. Dem fick han att göra mycket handlingar som stöld osv. Han gjorde det för att se cool, ut men också för allt adrenalin. Allt tog slut tidigt i 8an då han blev påkommen att röka gräs vid en busshållplats. Under många soc förhör och polis så började han tänka på vad för livsstil han faktiskt hade. Så i 9an började han jobba i skolan med en extrahjälpare som hjälpte han i skolan. Tillslut kom han in i fordonsprogrammet och gick alla 3 år där och tog tillslut studenten med dem bästa betygen i klassen. Efter studenten så började han bygga om bilar och sedan sälja dem, med dem pengarna kom han till staden Unive för en ny början.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit medlem sen innan i cirka 3 månader så jag har mycket erfarenheter. Jag har koll på regelna och under den tiden också förstått hur man rpar på ett bra sätt. Jag bidrar med seriösa scenarion och tar min rp seriöst för att båda parterna ska ha en rolig och bra rp

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och seriösa scenarion, och fortsätta bygga på Unives rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att båda parterna har en rolig och seriöst scenario, te x. att man inte kör in i skogen med en cross i ett snutjag, det blir omöjligt för polisen att följa efter och det blir bara roligt för 1 part

Hur hittade du Unive? Jag hittade det när jag kollade på yt när jag precis kommit in i RP, då gick jag med och fortsatte spela på Unive sen dess

Vidare till muntligt, du har 48h på dig att ta din intervju, lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka