Nekad affe S1 | Chef-jobb ansökan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1affe

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? GSP

Vad heter du IRL? Affe

Vad heter du på discord? ! 𝖆𝖋𝖋𝖊 𝕾1🦍#4566

Hur gammal är du? 14 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen tidig april

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kan utveckla jobbet genom att vara aktiv inom chef-yrket, då kan jag ta många intervjuer och få många mera anställda men också ha koll på vilka som inte är aktiva. Jag kommer bidra med bra rp med både kriminella och icke kriminella och ta stort ansvar över min personal så alla kan bete sig, som bidrar med att dem också får en bättre rp

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte jobbat där förut men jag tänker att jag har erfarenheter inom faktura systemet, och jag har erfarenheter inom anställningar då jag tagit många intervjuer inom marja-lisa yrket, och olerys yrket

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara så aktiv jag kan men är mest aktiv från 16.00 - 23.00 på skoldagar.

Sedan 14.00 - 02-30 på helger/lov

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle fortsätta att spela på servern absolut. Jag gör denna ansökan bara för att få en förståelse inom chef-yrket så jag också kan förebygga min egna rp på unive.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, aldrig gjort heller

Har du läst våra Regler? Ja, jag har läst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka