Accepterad Affe | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Affe

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198449199995/

Ditt Hex-ID: 11000011d248b7b

Vad är din discord tagg? Affe__

Vem var det som bannade dig? liam0000

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-27 174047.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har precis hjälp mina vänner i grove street med att hämta en ambulans så han ska hjälpa mina kompisar då kommer en bil och säger till mig att hoppa ini hans bil då hoppa jag över en vägg springer ifrån lite och skjuter emot bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har precis hjälp mina vänner i grove street med att hämta en ambulans så han ska hjälpa mina kompisar då kommer en bil och säger till mig att hoppa ini hans bil då hoppa jag över en vägg springer ifrån lite och skjuter emot bilen. Bilen åker iväg då när bilen åker iväg springer jag ifrån gärningsplatsen så när jag har kommit iväg ser jag ett tak där jag hoppar upp och gömmer mig ifrån polis eller andra fiender som kanske kommer. När jag är uppe på taket blir jag bannad för mild sunt förnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var sista utvägen han sitter i sin bil jag springer därifrån och skjuter emot han sjukvårdarn brydde sig inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har några bans kan inte alla dem flesta är för mindre regelbrott

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat valt att springa därifrån istället för att börja skjuta emot han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka