Nekad affe. | Ban Överklagan [Zeno0.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affe.

Icke Medlem
Meddelanden
206
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088747161/

Ditt Hex-ID: 110000143434299

Vad är din discord tagg? _affe.

Vem var det som bannade dig? ludde och zeno något

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 20240114202208_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag loggade fast allt blev bara ett missförstånd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för att jag loggade för att några gjorde ett regelbrott och då vänta vi ungefär 10-20 min sedan hoppar vi support och ja jag loggade efter 10-20 men det var ju mest för att vi skulle vänta tills dom hade åkt och efter dom hade åkt och säker på de hoppar jag support för att inte förlora allt i onödan eftersom att dom gjorde fel dom som dumpa oss pgd av att dom plockade upp alla kroppar dom döda och dumpa ner dom i vattnet vid ett icke kontrollart område eftersom allt detta skedde i hamnen för att för att berätta vad som hade hänt och då bad vi dom kolla logs eftersom i ingen hade fått klipp på de och då sa dom typ att logs inte stärker för att kunna bevisa att vi sa sanningen. Men aja sedan gick vi in igen och då när vi låg där i vatten så råka jag klicka på g när jag skrev i ooc och då loggade jag igen bara för att ambulansen inte skulle komma ditt. Men jag gick ner och duscha efter jag loggade och sedan när jag kom tillbaka så var jag p bannad för jag inte hade gått in. Och alla rollerna var dragna utan att dom skrev något till mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig eftersom jag skulle blöda ut men jag råka ju komma åt g som inte var meningen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jagh har blivit bannad typ 18 gånger innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle ha gått in direkt ist för att gått ner och duschat men tänkte inte att det var sån bråska att gå in direkt direkt men mitt fel förstår att de såg skumt ut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? mm

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka