Nekad affe. | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affe.

Icke Medlem
Meddelanden
206
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199805717077/

Ditt Hex-ID: steam:11000016dff5a55

Vad är din discord tagg? _affe.

Vem var det som bannade dig? Torris

Bild på banmeddelande: unive torris.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag la ut montage

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag blev bannad för att jag valde att lägga upp montage på servern vilket var rätt så dumt. med tanke på att jag vet att man blir bannad av att lägga upp montage. Jag hoppas verkligen jag kan få en chans att komma tillbaka jag ångrar till 100% att jag la ut den där montaget för det var verkligen inte värt att bli bannad för. Jag tar fullt ansvar för att jag la ut det och tycker nu i efter hand att det var korkat eftersom ja nu sitter med denna bannen Toris jag hoppas du kan låta mig komma tillbaka så ska jag visa bättre sidor.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att det finns hårda regler mot skott montage och att det oftast leder till att man blir p bannad. med tanke på att Philip sagt att han inte gillar det väldigt länge samt många som blir bannad av de. Så ja den var inte felaktig det var dumt val av mig jag tar såklart ansvar för det och ångrar att jag inte tänkte längre innan jag valde att göra som jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja 31 gånger men kört länge

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha tänkt mer och varit försiktig med vad jag lägger upp. Istället för att göra montage borde jag ha fokuserat på att komma tillbaka till servern på ett bra sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka