Nekad affe#7309 | Ban Överklagan [zyphe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affe#7309

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199497606113/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ba1f3e1

Vad är din discord tagg? affe7309

Vem var det som bannade dig? zyphe/mrking

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-01-30 161602.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Mild fear rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i våran gäng bil då jag försökte ha en konversation med den blåa bilen, vi pratar kort och jag frågar om han är med i någon organisation eftersom jag kände igen bilen från en annan skottlossning, han säger att de är hans väns bil och att han inte är med i någon organisation och då åker han direkt därifrån då jag försöker prata med honom. Han fortsätter köra ifrån mig ett tag och sedan så stannar han helt plötsligt och skjuter mina hjul det är då jag krockar och är helt förvånad över varför han skulle börja skjuta mig från första början, men jag fortsätter rpa i /me osv sedan hoppar de ut och riktar. Det är då jag ska hoppa ut ur bilen med händer uppe men det påriktigt inte går så väljer jag istället att skjuta de vilket var väldigt dumt och jag ångrar mig verkligen, jag vet inte riktigt hur jag tänkte. Jag kunde istället gjort på flera andra sätt vilket jag kommer skriva under ''vad jag kunde gjort annorlunda''

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen inte en felaktig ban då jag väljer att göra något väldigt dumt men jag nu lärt mig vad jag gjort fel. Jag skjuter de istället för att säga att jag har problem med att hoppa ut då jag inte riktigt tänkte vad jag gör. Jag ångrar mig nu väldigt mycket och ska framöver se till att det inte sker igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var ett scenario där jag blir jagad av flertal bilar och krockar in i väggen och inte rpar i /me då jag pratade i telefon samtidigt vilket blev lite svårt att prata, skriva samt köra samtidigt. Jag har som sagt lärt mig av min senaste ban då jag rpar på skador denna gång. Nu har jag även lärt mig ännu en sak och det är att ta det lite lugnare i stressiga situationer och inte agera på fel sett.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att istället för att skjuta så skulle jag istället berättat för de som riktar att jag har problem med att hoppa ut då det inte gick och tagit det lugnt och inte agerat på det sätt jag gjorde, men man lär sig av sina misstag och jag hoppas verkligen ni förstår. Detta ska inte ske igen framöver och jag ångrar mig verkligen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, som sagt så har jag lärt mig att jag ska ta det lite lugnare i stressiga tillfällen och inte agera på fel sätt eller utföra regelbrott. Jag ska istället börja tänka mig för mina handlingar så det inte sker igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka