Nekad affe#7309 | Ban Överklagan [william07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affe#7309

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199497606113/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ba1f3e1

Vad är din discord tagg? affe7309

Vem var det som bannade dig? william07

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-01-16 210411.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Brist på social rp och shoot on sight

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några polare sammlades i vårat gäghus och vi visste att det var massa folk vi har krig emot som var ute och rullade så vi bestämmde oss för att göra en setup vi lz så mina kompisar tar en helikopter och åker och ställer sig på ett tak där jag ska vara. Jag åkte runt en stund när det kom massa bilar jag blir pittad ett bra antall gånger och blir jätte arg. Senare så hoppar en av bilarna ut på mig och sedan boxar mina polare och försöer kidnappa då som mina kompisar som står på tak börjar skjuta och jag åker åt ett annat håll sedan blir jag efterföljd av en av bilarna som har befunit sig i området börjar åka efter mig jag är ju såklart arg och frustrerad efter vad de hade gjort så jag väljer att hoppa ut på honom men jag ger inte honom en chans att hoppa ut ur bilen eller att ta sig där ifrån istället så skjuter jag direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig det var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för jag provucerade fram en skottlosning vilket jag inte har gjort sedan dess och jag lärde mig av mitt misstag. och sen någon annan grej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat pratat mer med personen och frågat varför det pittar,och försöker kidnappa. istället för att hoppa ut direkt och skjuta. Och istället för att sikta direkt på huvudet hade jag kunnat siktat däck och gå för en kidnappning eller bara kört där ifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig av det jag gjorde. Detta kommer inte ske igen för det bryter mot servens regler

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka