affe🩍 | Ban Överklagan

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1affe

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
5
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967515146/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c09680a

Vad Ă€r din discord tagg? affe🩍#4566

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lÄng tid var din ban? 1 dag

Var Àr du bannad? FiveM Servern

Bild pÄ banmeddelande: image.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Mina /me nÀr jag lagade. NÀr jag lagade sÄ kanske jag anvÀnde mig utav lite lata /me

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Vi var vid ett gÀnhus och Äkte upp till en grabbs kropp som en kompis/medlem av samma gÀng skjutit ner dÄ han skjutit mot oss. Efter det sÄ kom det nÄgot smarto och körde in i oss. Efter det sÄ lagar jag hoyen med följande: me felsöker. me hittar fel. me byter tÀndstift. me byter kylarslang.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tÀnker sÄhÀr. Hoyyen hade blivit överkörd sÄ jag fixar den och anvÀnder mig utav att jag felsöker och efter det hittar ett fel. Sen sÄ byter jag ut lite mindre delar pÄ fordonet. Efter det sÄ funkar den. Jag sjÀlv tycker det ÀndÄ Àr bra lagnings-rp Àn vad andra kan ha. Jag tycker att kanske han kunde ha kickat mig eller bara sÀga till mig att han tyckte att jag gjorde fel inom lagningen dÄ den var ÀndÄ ganska utvecklad samt att den var realistisk.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Jag har fÄtt 1 pbann och 1 klackskobann. Pbannen var för hets ooc samt grov hot och det var riktad mot en kompis till mig som nu jag Àr vÀldigt bra vÀn med samt vi Àr i samma gÀng.

Klackskobannen var för jag var med i en annans server discord och det har jag lÀrt mig att inte supporta eller ta del utav andra serverar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte. Skulle gÀrna vilja bli tillsagd vad jag gjort fel dÄ min lagning var bra sÄ jag kan ta del av det i min lagnings-rp

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Jag ska vara mer utvecklad pÄ nÄgot sett som jag ej vet sjÀlv

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Vill tillÀgga att min vÀn ocksÄ fortsatte lagningen pÄ fordonet sÄ det jag gjorde var ej allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka