Nekad affe🩍 | Ansökan till Servervakt

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1affe

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
5
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Affe

Vad heter du pÄ discord? 1affe /// affeju

Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Kör lite nĂ€rsom. Är ute dĂ„ och dĂ„ Ă„ lĂ€gger wurstingraggen men annars sĂ„ Ă€r jag aktiv under dan Ă„ kvĂ€llen te kanske 04.00

Hur lÀnge har du varit medlem pÄ Unive? Blev medlem för tidig april 2022 Ä kört sen dess

Hur mÄnga gÄnger har du blivit bannad/avstÀngd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1088173462406844446/1092175178693365945/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt uppgift Àr att underlÀtta en staffs arbete genom att revva, svbanna och kicka spelare som gör regelbrott. En servervakt Àr som en helt vanlig spelare pÄ Unive fast att SVn har perms till vissa commands, dessa commands anvÀnds endast nÀr ett regelbrott skett sÄ man behöver anvÀnda det. En SV ska rpa som en vanlig spelare och bara för hen har perms sÄ ska man ej leta efter fel i rpn utan lÄta det komma. Kicks ska endast vara för att visa spelare och att ge spelare lÀrdom om dem gjort ett lite mindre brott som att lalla lite för mycket. Revive ska endast anvÀndas dÄ en person eller dig sjÀlv dött av en orsak som antingen kanske varit en slags bugg som om man loggar in död eller om man blivit utsatt som regelbrott som RDM och VDM.

Varför vill du bli servervakt pÄ servern? Jag vill kunna hjÀlpa dem som behöver och göra en liten nytta pÄ servern, jag vill kunna underlÀtta för folk som blivit utsatt för regelbrott. Att ha SV rollen innebÀr inte att man ska Äka runt och banna folk utan rpa som vanligt och om man ser en person utföra regelbrott sÄ ger man konsekvenser. Jag RPar mÄnga timmar om dagen och skulle vilja göra nytta Ät alla lallare jag ser pÄ t ex. piren och torget

Jag har erfarenheter inom SV rollen sedan förr sÄ jag har en seriös och bra uppfattning redan om SV yrket

BerÀtta sammanfattat vad korruption och abuse Àr och hur de kan förekomma pÄ olika sÀtt som servervakt. Korruption Àr t ex. att ens kompis blivit dödad i ett scenario och skickar ett pm och sÀger revva detta id. Abuse Àr att t ex. anvÀnda toggleid under en stormning för att kunna se var spelare Àr

Nekad, Har inte alls varit medlem sedan 2022 och kört sedan dess, du blev medlem 2023-04-02.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka