Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/21389712364233245/
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo
Vad är ditt discord namn? aestec#0001
Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2005
Berätta om din karaktär. jag heter Sulman Lachbomber och är 20år. Jag kommer från en fattig familj i kurdistan där jag fick se mina föräldrar bli skjutna till döds. När jag var liten så växte jag upp fattigt och drömde om att vara rik och att ha bilar, pengar och vara riktigt känd. Mitt största intresse är bilar och jag vill bli svin rik o köpa min dröm bil och köpa mer bilar och jag kommer inte låta nån stoppa mig inte ens lagen. Jag har sett så mycket skit i mitt liv så jag är känslokall och bryr mig inte om nån och vill ge hämnd på mina föräldrar.
När jag bodde i kurdistan så var det väldigt fattigt och mina föräldrar försökte få fram pengar men det gick inte så bra. Det vart krig och mina föräldrar avled när jag var 3 år och jag vart väldigt ledsen sen flyttade jag till fosterhem och bodde där tills jag var 18 och nu lever jag själv och tar dagarna steg för steg. Men nu börjare fattigdomen ta igen och jag börjar få pengar nu. så min framtid börjar bli ljus igen från den mörka perioden. Försöker fixa kompisar/kontakter för att bygga upp nåt. Men har inte hittat nåt än.
Varför ska just du bli whitelistad? Därför jag vet hur man hanterar whitelist och jag kan ta ansvar för mitt rpande och kommer försöka bidra till roliga senarion som förhoppnings vis kan göra servern roligare att spela på för alla.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Därför att av alla servrar jag spelar på tyckte jag denna var roligast att kö på.
Hur hittade du Unive? Mina vänner berättade om den och jag ville testa.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli bättre på rp och jag vill utveckla och göra bättre senarion.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server.
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo
Vad är ditt discord namn? aestec#0001
Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2005
Berätta om din karaktär. jag heter Sulman Lachbomber och är 20år. Jag kommer från en fattig familj i kurdistan där jag fick se mina föräldrar bli skjutna till döds. När jag var liten så växte jag upp fattigt och drömde om att vara rik och att ha bilar, pengar och vara riktigt känd. Mitt största intresse är bilar och jag vill bli svin rik o köpa min dröm bil och köpa mer bilar och jag kommer inte låta nån stoppa mig inte ens lagen. Jag har sett så mycket skit i mitt liv så jag är känslokall och bryr mig inte om nån och vill ge hämnd på mina föräldrar.
När jag bodde i kurdistan så var det väldigt fattigt och mina föräldrar försökte få fram pengar men det gick inte så bra. Det vart krig och mina föräldrar avled när jag var 3 år och jag vart väldigt ledsen sen flyttade jag till fosterhem och bodde där tills jag var 18 och nu lever jag själv och tar dagarna steg för steg. Men nu börjare fattigdomen ta igen och jag börjar få pengar nu. så min framtid börjar bli ljus igen från den mörka perioden. Försöker fixa kompisar/kontakter för att bygga upp nåt. Men har inte hittat nåt än.
Varför ska just du bli whitelistad? Därför jag vet hur man hanterar whitelist och jag kan ta ansvar för mitt rpande och kommer försöka bidra till roliga senarion som förhoppnings vis kan göra servern roligare att spela på för alla.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Därför att av alla servrar jag spelar på tyckte jag denna var roligast att kö på.
Hur hittade du Unive? Mina vänner berättade om den och jag ville testa.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli bättre på rp och jag vill utveckla och göra bättre senarion.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server.