Accepterad Aemilka | Medlem ansökning[snöviit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Aemilka

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Aemilka

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ramit Inmah Ashol och är 26 år gammal, hans pappa är svensk och hans mamma indisk, han är sedan tidigare uppväxt i Göteborg men efter en del strul med lagen för diverse småbrott bestämde Ramit sig för att flytta till Unive för att få en nystart. Tanken är att han ska vara en laglydig individ men vi får se hur bra det går för Ramit.

Ramit har sedan tidigare ett intresse för bilar, så mekonomen kanske är ett passande jobb? Vi får se helt enkelt hur Ramit's karaktär utspelar sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Skön atmosfär, lite laidback med roliga scenarion då och då. Allt behöver inte handla om att skjuta folk eller sälja knark.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om någon skulle kidnappa mig som exempel så måste jag spela med och inte försöka göra helt orimliga saker som förstör rpen. Det viktiga är att det blir ett roligt scenario där alla medverkande har roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Absolut, det gäller att värna om sitt eget liv som det var på riktigt (FearRP), ingen powergaming, om du skulle bli slagen och inte rpar på det är det powergaming, och kanske de viktigaste sunt förnuft. Den innebär att man inte gör saker som hade varit väldigt märkliga att göra i verkliga livet, så som försöka sno en polisbil framför polisen, springer fram till någon och börjar slåss utan anledning eller allmänt lallar runt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har cirka 400 timmar på UNIVE så yes.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Spelade på UNIVE 2021 till 2022, och har varit inne lite då och då, har tänkt börja lira igen men märkte att alla mina roller är borttagna. Har tidigare haft följande roller, servervakt, donator++, kriminell och medlem.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Tackar! Jag verkar inte fått rollen "Väntar på medlemskap-intervju" i Discord.

Tillbaka