Accepterad Aedkor | Medlem ansökning (BERRA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aedkor

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adela

Vad är ditt discord namn? Adekor#6049

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Intilla Dover är en ung kvinna på 18 år som har valt att flytta till staden Unive för att följa sin dröm om att arbeta inom sjukvården. Under sin uppväxt har hon alltid haft ett starkt intresse för medicin och att hjälpa människor. Hon har alltid varit en ambitiös och driven person och har strävat efter att nå sina mål.

Intilla växte upp i en liten stad i närheten av Unive och var omgiven av en kärleksfull familj och vänner som stöttade henne i allt hon gjorde. Hennes föräldrar, båda arbetande inom sjukvården, har alltid varit en stor inspiration för henne och har uppmuntrat henne att följa sin passion.

Intilla visade tidigt en begåvning för vetenskap och läkemedel, och hon ägnade sig åt att läsa allt hon kunde om kroppen och hälsa. Hon tog också initiativ till att delta i volontärarbete inom hälso- och sjukvårdsområdet och fick därigenom värdefull erfarenhet och insikter i branschen.

Med sin starka drivkraft och passion för sjukvården bestämde sig Intilla för att söka till en högskola i Unive för att ta sin karriär inom medicin till nästa nivå. Hon är mycket motiverad att lära sig allt hon kan om medicin och hoppas kunna göra en verklig skillnad i människors liv genom sitt arbete inom sjukvården.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en stor kunskap inom RP och jag vill använda den för att skapa en fantastisk spelupplevelse för mig själv och andra. Att förstå hur RP fungerar och hur man kan förbättra, det är viktigt för att skapa en mer spännande och realistisk värld för alla spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda sidorna ska ha en bra upplevelse och att man ej ska vara självisk och att man själv ej bara ska tycka att scenariot ska vara roligt.

Hur hittade du Unive? Ifrån en vän.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka