Nekad Aech | Medlem ansökning [DIN0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aech

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198361383660/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Aech#4526

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ted Mosby. Hans ålder är 29, hans föräldrar kommer både ifrån Sverige, de möttes där i Sverige men tog beslutet att flytta till USA när de fick Ted. Ted blev vid en ung ålder lärd Svenska. På grund av det kan han både Svenska och Engelska flytande.
Hans pappa lämnade både Ted och han mor när han var bara tre år gammal, hela sitt liv har Ted levt som en lag följande medborgare men när hans mamma blev mycket sjuk av cancer och blev inlagd på sjukhus så fortsatt räkningarna ifrån sjukhuset att öka. Teds mamma klarade inte av cancern ändå efter all chemo. Med all denna skuld hade Ted inget annat val att vända sig till det kriminella livet. Det började med små saker som smycken eller andra dyra saker som han stal ifrån affärer men när han insåg att det inte skulle kunna betala av skulden så letade han sig till större jobb som rån och bil tjuveri. Det gick ganska bra för Ted tills han gjorde ett stort misstag, ett sånt misstag som ingen skulle kunna se komma mot en utan bara ett sånt man ser efter man har gjort det. Det var han största jobb än, ett bankrån. Planen var att sno en miljon dollar, allt var planerat varenda tråd som skulle kunna leda någon till dem var borta. Rånet gick exakt som planerat förutom en sak.
Banken höll mycket pengar som tillhörde mycket mäktiga och kriminella människor och de kunde inte låta någon som Ted komma undan med detta.
Ted blev tvingad att lämna USA i rädsla för sitt liv, han lämnade allt bakom sig den enda han fick med var kläderna på hans rygg och pengarna i hans plånbok.
Nu är han tillbaka i Sverige och hans nya liv som han väljer hur det blir börjar nu.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har länge letat efter en bra server som jag kan känna mig accepterad på. Ofta pratar ingen med mig på andra servrar och det blir liksom ingen riktig RP. Därför söker jag till Unive RP. Jag är säker att jag kan bli del av Unive, och jag är säker på att jag kan hjälpa med det jag har att erbjuda som person så att Unive kan bli ännu bättre.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har alltid tyckt om RP på Gta 5 med jag har aldrig hittat den rätta servern för mig. Jag har hört mycket bra saker av denna servern ifrån andra medlemmar och det är en stor del av varför jag är intresserad av servern..

Hur hittade du Unive? Jag fick servern rekommenderad av min vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att ha något jobb som jag tycker är kul, t.ex: som Polis. Jag vill ha kul men jag tänker också se till så att jag inte bekostar på någon annan när jag har kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill ha seriöst RP eftersom att det är kul och jag har inte haft mycket tillgång till det när jag har sökt efter en bra RP server. Mitt mål är väll bara att ha kul och hjälpa servern växa.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag brukar hoppa servers ganska ofta, det är liksom att jag inte vet vad jag ska göra, jag förlorar mitt intresse för servern eftersom att det inte finns någon rolig RP så jag bytar ofta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka