Accepterad AE23 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

itsae23

Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199241789859/

Ditt Hex-ID: 11000014549a27e

Vad är din discord tagg? itsae23

Vem var det som bannade dig? Gaby_bs

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-27 204020.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för PC-check eftersom jag valde att inte låta dem gå igenom mina filer vid det tillfället. Även om jag vet att jag gjorde ett misstag och accepterar det, kan det ha skapats misstankar om att jag försökte dölja något. Det var aldrig min avsikt, men jag förstår varför det kan ha tolkats så. Jag har lärt mig av denna situation och inser nu vikten av transparens när det gäller regelbrott och kontroller.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade precis genomfört en kidnappning och tagit en person som gisslan. Efter att vi fått honom under kontroll, ringde jag min boss för vidare instruktioner. Han beordrade mig att ta med personen till vårt tillhåll – ett hus där vi kunde hålla hon under uppsikt Väl där samlades vi och diskuterade nästa steg, men det dröjde inte länge innan vi insåg att vi var i fara. Gänget som vi hade kidnappat personen ifrån hade spårat oss, och plötsligt valde de att storma huset. Kaos utbröt – skott avfyrades, rop ekade genom rummen och adrenalinet pumpade i våra ådror. Vi kämpade för att hålla vår position, men fienden var väl förbereda Efter stormningen, när situationen lugnat sig något, bestämde jag mig för att ta en paus och gå ut med min hund. Frisk luft och lite avstånd från kaoset kändes nödvändigt. När jag återvände till huset väntade ett meddelande på mig. Det var kort och koncist: "Du ska komma. Support."

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att min avstängning inte var felaktig, eftersom jag själv erkänner att jag gjorde misstaget. Jag valde dock att inte låta är gå igenom mina filer vid det tillfället. Jag hoppas nu på en chans att få återvända efter att avstängnings perioden löpt ut i augusti. Jag ber er att visa förståelse och ge mig möjligheten att komma tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för Fear RP, och jag förstår varför det skedde. Under min avstängning har jag haft tid att reflektera över mina handlingar och ta lärdom av mina misstag. Jag sätter in vikten av att följa reglerna och respektera spelets realism för att skapa en bättre upplevelse för alla inblandade.

Framöver kommer jag att vara mer noggrann med hur jag spelar och se till att alltid agera enligt serverns riktlinjer. Jag hoppas att ni kan se min vilja att förbättras och ge mig en chans att återvända efter att min avstängning löpt ut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag förstår att min avstängning var berättigad, eftersom jag erkänner mitt misstag. Däremot valde jag att inte låta är gå igenom mina filer vid det tillfället, vilket kan ha skapat en stor misstanke om att jag fuskar eller använer mig av otillåtna filer som man inte får ha på servern.

I efterhand inser jag att jag kunde ha hanterat situationen annorlunda. Jag borde ha varit mer samarbetsvillig och transparent för att eventuellt undvika misstankar. Om jag hade tillåtit en PC-check direkt, hade jag kunnat bevisa att jag inte försökte dölja något och kanske undvikit en längre avstängning

Jag har lärt mig av detta och hoppas nu på en chans att få återvända efter att min avstängnings period löpt ut i augusti. Jag ber er att visa förståelse och ge mig möjligheten att komma tillbaka

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vill börja med att säga att jag verkligen har lärt mig av min avstängning. Jag inser nu att min vägran att genomgå en PC-check ledde till att jag misstolkades och fick en ban. Jag förstod inte riktigt vikten av transparens vid den tiden, men efter att ha reflekterat över situationen ser jag varför det är en viktig del av att upprätthålla

Jag inser också att servern gör dessa kontroller för att kontrollera att alla spelare följer reglerna och bidrar till en rättvis miljö. Jag förstår nu att jag borde ha varit mer samarbetsvillig och förstått att vägran att delta i en PC-check kan skapa onödiga

Efter att ha haft tid att tänka på detta har jag insett vikten av att alltid vara öppen och kommunikativ med servern och dess administratörer. Jag har lärt mig att följa reglerna noggrant och att samarbeta för att upprätthålla spelets integritet och gemenskap.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka