Nekad adule beg | Chef-jobb ansökan [Sjukvården]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dalle_4

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? chef på sjukvådare

Vad heter du IRL? alex

Vad heter du på discord? jerran1234

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Hur rollspelar du på servern? krim men inte aktiv som krim drekt

Hur kommer du att utveckla jobbet?
jag kommer sträva efter bra personal som är aktiva och verkligen brinner för sitt arbete. Jag kommer lägga fram mål för varje vecka så alla har något att sikta för. Jag kommer även vara aktiv med att lära känna alla kollegor så man får ett starkt band med dom och kan på det sättet lära sig deras förmågor och egenskaper. Jag som Chef kommer vara social, snäll och trevlig. Jag kommer alltid sikta på att mina kollegor ska få en sån bra arbetsplats som möjligt samt att sjukvådare alltid kommer stå med öppna dörrar till alla våra trevliga kunder. Jag kommer anställa moget folk som vet hur man behandlar kunder.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat som polis inan då jag var assistant 4 års och hade inte så mkt makt men försökte alltid vara snäll mot mina kolegor och om dom gjorde fel så sa ja till dom och sa till dom vad dom kunde förbättre och jag tycker de bättre att säga till snält en hårt för då ser du inte så dåligt ut. när du säger till dom vil jag också veta hur dom tänkte med detta och vrf dom gjorde detta. är väldigt seriöst i mitt arbete

Hur ofta kommer du vara inne? vardagar 15.00 till 22.00 beror på om jag har mkt plugg den veckan också
helg 12.00 till 19.00 ute till 23.00 ibland sedan aktiv till 23.00 til 1/2 på natten

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka