Nekad adule beg | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dalle_4

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978570112/

Ditt Hex-ID: 11000013cb21780

Vad är din discord tagg? Jerran1234

Vem var det som bannade dig? forsgren

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: polis.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffsen bannad mig då jag hade aim bot då detta är ej tilllåtet i server och de va jätte dumbt av mig att ha dett och jag ångrar mig väldigt mkt. på hans klipp kan man jo se lätt att jag har aimbot utan att fråga de va jätte säkert då därför han banna mig. detta kommer ej hända igen då om ja kommer tillbaka och jag ber så mkt om förlåt att jag gjorde de förlåt förlåt. då om jag var staff i detta sicnario då skulle ja också banna för de va så tydligt . a så staffsen bannad mig för aimbot som man inte får ha för servern som är fusk. förlåt bersåmycket om ursäkt förlåtAtt fuska på ett spel är ett handling som inte bara bryter mot reglerna utan också underminerar själva syftet med att spela. Det är viktigt att jag reflekterar över detta och uttrycker en tydlig åsikt om varför det aldrig kommer att ske igen. För det första, att fuska på ett spel är oärligt och osportsligt. Det förvränger tävlingen och förstör upplevelsen för alla inblandade. Genom att fuska förstör jag förtroendet och respekten som andra har för mig som spelare. Jag inser att detta inte bara är en fråga om att följa reglerna utan också en fråga om moral och integritet. För det andra, att fuska på ett spel tar bort den äkta glädjen och tillfredsställelsen som kommer från att vinna eller prestera väl genom ens egna ansträngningar och färdigheter. När man fuskar försvinner den känslan av prestation och framgång. Det blir en falsk seger som inte har något verkligt värde. Jag inser nu att den verkliga glädjen ligger i att bemästra spelet och övervinna utmaningarna på ett ärligt sätt. förlåt igen har varit bannad jätte löänge nu har lärt mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. aa jag var i ett skott sicnario med santos och sedan började de böla för att de dog och sa att jag hade fusk som jag hade med de sagt har nästan hela santos de. och efter de drog dom mig till sup och sa att jag hade aimbot och detta var jätte tydligt och man kan se de på klippsen. förlåt igen för de kommer ej hända igen för de vill ej vara bannad då de jätte tråkigt att va men förlåt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta är en jätte rätt ban då jag använde aimbot på unive då man kan se på klippsen och de inget snacka om att jag inte använde de för man ser de så tydligt. jag ber så mkt om ursäkt jag använde aimbot för då jag tyckte de var roligt på stunden men nu efter min ban ångrar ja det grovt för de är inte alls roligt för dom andra jag kör med för jag träffar varje skott och då de inte rätt vis för andra att ja döda dom hela tiden. ber så mkt om ursäkt. förstår jag att fuska på ett spel skapar en ohållbar föreställning om framgång. Genom att fuska tror jag kanske att jag vinner tillfälligt, men i slutändan förlorar jag möjligheten att utvecklas och växa som spelare. Äkta framgång kommer inte genom att fuska utan genom att arbeta hårt, lära sig av sina misstag och ständigt förbättra sig.
Slutligen, jag inser att mitt beteende inte bara påverkar mig själv utan också andra spelare och gemenskapen som helhet. Genom att fuska underminerar jag den gemensamma upplevelsen och skapar en negativ miljö för alla inblandade. Det är viktigt för mig att vara en positiv och respektfull deltagare i spelgemenskapen och att bidra till en atmosfär av ärlighet och fair play.
Sammanfattningsvis är jag fast besluten att aldrig fuska på ett spel igen. Jag förstår nu den skada det kan orsaka, inte bara för mig själv utan också för andra. Jag väljer att spela ärligt och respektfullt, och att omfamna utmaningen och glädjen som kommer från att spela på ett rättvist sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blivit bannad 20 gånger inan då de va en för vdm då ja råkade köra på min kolega litte men ja rp på det sen tyckte staff att ja gjorde fel även när de va ds också som ja skrev och vi rp på det.
och powergaming då ja välte min polis buss och då ja inte hade den bästa rp på detta
sedan fick ja engång en sv ban för att de va en sv som tyckte ja va konstig därför han banna mig sedan vill han inte snacka med mig
en av bansen va också krim utan krim då jag hade en tarus på mig när jag va polis då en krim gav mig.
en va också att ja lallade men fick avban drekt av den som banna mig
jag blev felaktig bannad 4 gånger då ja fick en unban drekt nästan
2 va också sv bans då ja lallade lite och fick 10 min och den andra var en 1 timma ban och var för tråkig rp
mins ej resten av dom
jag har lärt mig mkt av mina tidigare bans
och jag ät förlåt att ja aimbota kommer ej hända igen och de är absoult mitt fel då kommer aldrig göra det igendom igen
jag har lyckats lära mig av dess basn för jag snackat me staffsen och då säger dom till mig vad ja kan förbättra i mitt rp och då lyssnar ja till 100% och har blivit mkt bättra att rp efter dessa snacks med staffs

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja de jag skulle gjort annorlunda är att inte ens ladda ner aimbot och använda det för de va så dumbt av mig att jag gjorde de.
för jag ladda ner det och använde det på unive fick ja just nu ban för det som jag förkännar och kan förstå till fullt att han banna mig skulle aldrig användt det i unive/ladda ner det. förlåt. andra saker jag också kunde göra är att Istället för att fuska kan man investera tid och ansträngning i att förbättra sina färdigheter genom övning och träning. Genom att utveckla sina kunskaper och taktiker kan man bli en mer framgångsrik spelare på ett ärligt sätt.
Genom att följa spelets regler och visa respekt för andra spelare bidrar man till en positiv och hälsosam spelkultur som jag inte gjord eför jag fuska. Att vara en fair och ärlig spelare är avgörande för att skapa en miljö där alla kan njuta av spelet på lika villkor.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig väldigt mkt från den här bannen då jag fick en ban från aim bot och grovt ångrar mig från detta då detta kommer ej hända igen och kommer aldrig använda det igen på unive då de orättvis att jag har de för dom andra som jag skjuter mot för jag träffar varje skott som är fusk. föråt att ja använde de förlåt ber om ursäkt .Genom att fuska och uppleva eventuella konsekvenser som kan följa, såsom att bli avstängd från unive som jag blev eller förlora förtroende från andra spelare, kan man lära sig att oärliga handlingar har reella konsekvenser som påverkar inte bara ens egna upplevelser utan även andra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Varför ljuger du i din överklagan, det var inte jag som bannade dig, det var argon så jag låter @Wux eller någon annan sr.mod ta detta ärende

Ogiligt banbevis bild. Automatisk nekad. Läs våra regler som vi har.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka