Nekad adule beg | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dalle_4

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978570112/

Ditt Hex-ID: 11000013cb21780

Vad är din discord tagg? Jerran1234

Vem var det som bannade dig? bubbelgum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: sssssss.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror då att staffsen bannade mig då dom såg mig skjuta en polis och detta är jo något denna server inte tillåter. då dom försökte ta mig men sedan sa ja upp med händerna till polisen och skulle göra en långt sicnario med detta och då försöker polisen att tazera mig och då skjuter jag han och sedan började en anna person skjuta på mig också. DÅ JAG KAN FÖRSTÅ VRF STAFFEN BANNAD MIG FÖR JA SKÖTT EN POLIS HAR VARIT BORT I TVÅ VECKOR DÅ JAG HAR FLYTAT och visste inte om att man inte alls fick skjuta polis längre så förstår hans ban helt och om jag skulle va staff skulle jag också banna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var precis i skott sicnario då non grabb kidnappa min grabb och sedan började dom skjuta sedan skottade jag ner alla och skulle kidnappa dom men så reser dom sig och skjuter ner mig och dom trodde dom döda mig sedan åker dom iväg men jag som lever hämta min polar tar han till sjukan påvägen ser ja en ambulance då vill ja att dom skulle hjälpa han med seddan säger polis jag är grovt efterlys och försöker ta mig och sedan blev de att jag sa till dom up med händer men polisen försöker tazera mig då jag skött han efter sedan de kom de en random tjej som började skjuta mig sedan de blev ja bannad. ber så mkt om ursäkt att jag skött polis kommer inte hända igen ska ta min rp till nya nivå om jag får unban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta är då en helt rättvis ban då jag som har fel att skjuta polis i inte sista uväg då jag kunde ha ge upp och tatt fängelse straff.
jag skulle också upptaderta mig med att man inte alls får skjuta poliser för var borta två veckor då jag inte visste detta och detta var jo vrf jag skött dom och vet att detta är ingen bortförklaring att jag gjorde de men de var därför. har lärt mig då jag kommer aldrig göra det igen ska bli polis och försöka rp på nytt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blivit bannad 17 gånger inan då de va en för vdm då ja råkade köra på min kolega litte men ja rp på det sen tyckte staff att ja gjorde fel även när de va ds också som ja skrev och vi rp på det.
och powergaming då ja välte min polis buss och då ja inte hade den bästa rp på detta
sedan fick ja engång en sv ban för att de va en sv som tyckte ja va konstig därför han banna mig sedan vill han inte snacka med mig
en av bansen va också krim utan krim då jag hade en tarus på mig när jag va polis då en krim gav mig.
en va också att ja lallade men fick avban drekt av den som banna mig
jag blev felaktig bannad 4 gånger då ja fick en unban drekt nästan
2 va också sv bans då ja lallade lite och fick 10 min och den andra var en 1 timma ban och var för tråkig rp
mins ej resten av dom
jag har lärt mig mkt av mina tidigare bans
och jag ät förlåt att ja skött polisen kommer ej hända igen och de är absoult mitt fel då kommer aldrig skjuta dom igen
jag har lyckats lära mig av dess basn för jag snackat me staffsen och då säger dom till mig vad ja kan förbättra i mitt rp och då lyssnar ja till 100% och har blivit mkt bättra att rp efter dessa snacks med staffs

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skjuta polisen och skulle ge upp och då skulle ja inte ha denna bannen som jag har nu idag

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja väldigt mkt detta kommer aldrig hända igen kommer aldrig skotta mot dom igen. hämskt ledsen att jag gjorde de

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka