Nekad adule beg | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dalle_4

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? alex

Ditt discordnamn: Jerran1234

Ange ditt födelsedatum 8 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill just bli staff då jag vet att det sker regelbrott samt lall på servern, jag kommer då finnas där för att åtgärda problemen och försöka höja serverns rp nivå, Jag vill att alla ska ha samma förutsättningar samt alla ska ha samma möjligheter att rpa på servern, ingen ska få göra regelbrott och komma undan med det. Jag har själv inte bidragit med bra rp under en bra tid och då har jag även erfarenhet av att folk som gör saker som jag har gjort innan såsom skjuter bara för man vill skjuta osv, har varit blackad för det så vet hur det är att bara skjuta och var de gör osv. Jag kommer kunna döma väldigt bra samt lyssna väldigt bra, jag är även bra på att ta kloksamma beslut och inte vara korrupt. Så sammanlagt så vill jag hjälpa servern så att den kan flyta på bra och det inte ska vara lallare som bara begår regelbrott samt vill jag att alla ska ha samma chans inom rpn. Jag har även varit staff på andra servrar så jag har erfarenheter inom staff team också samt arbete.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det flesta fungerar som det ska men det sker väldigt mycket skottlossningar, Det finns folk som bara vill skjuta,meta och logga. Det finns även väldigt mycket korruption inom sv då folk revvar sina vänner efter skottlossningar osv. Det är folk som begår regelbrott. Folk söker bara skottlossningar för de tycker att det är kul de vill inte ens ge rpn en chans. Sedan kan jag även säga att meta också är en stor faktor men inte lika stor som skottlossningarna. Det är de som jag tycker inte fungerar för tillfället, kan finnas mer men det är de jag mest har napp om nu.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det är enkelt. Det jag kommer att göra ifall jag får chansen att blir helper är att direkt sätta igång med att i t.ex skottlossningar inte bara leta efter fel som de kriminella gör vilket jag förstår att mogna gör utan även specca poliserna lite extra då jag vet att det finns många som gör fel men enkelt kommer undan med det inom polisen. Jag skulle nästan tipsa om att införa en helt ny ”ansvarig kategori” som skulle kunna heta, ”polis ansvarig” eller något liknande. Detta eftersom det finns så mycket poliser precis som kriminella men ofta är det inte poliser man väljer att specca i första hand.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska agera professionellt som staff för att visa att man är kompetent och driven så ingen tycker att du är inkompetent och inte driven eller otrevlig för om man är staff så ska man vara trevliga mot alla som man bemöter, för att vara staff man ska agera professionellt via att ha en lugn ton, snacka snällt mot varandra (vara trevlig mot dem man bemöter) och att visa att man är mogen och kompetent som staff.
Jag tycker det är väldigt viktigt att agera professionellt som staff för då kan man visa att man är en bra staff och vet vad man ska göra för om man inte vet vad man ska göra då blir det inte bra

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kan under dagen alltid göra allt administrativa arbetet som dc roller osv. Men så fort jag kommer hem speccar jag och tar support. Jag hinner enkelt med mitt privata liv och staff arbetet då jag alltid har mina dagar planerade. Men som senaste har jag kunnat vara hemma mycket oftare du jag it har mycket i skolan så då brukar jag bara köra runt inne på servern. Men om jag var helper hade jag kunnat använda tiden mycket mer effektivt och utveckla servern o hjälpa spelarna.

Hur länge har du spelat på Unive? nått år

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja de har jag

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? jobb och krimminel

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Jobb

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka