Accepterad adrinho7 | Ban Överklagan [Hampus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adrinho7

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Adr111aN/

Ditt Hex-ID: steam:1100001180b298c

Vad är din discord tagg? adrinho7#8378

Vem var det som bannade dig? Hampus

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: rdm.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råka döda min gängmedlem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En i mitt gäng hade jiddrat mycket ingame och han lyssnade inte på mig när jag pratade med han. Jag sa till att han inte göra något mer för annars kommer konsekvenser. Så jag frågade vice bossen om jag får tillåtelse att skjuta honom i armen om han gör något mer. 20 sekunder efter så körde killen på mig och jag sköt honom i armen när han satt i bilen men han var antagligen låg så han dog direkt. Det var ingen RDM för det fanns en back story

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker delvis att det var en felaktig ban eftersom att det fanns en anledning till varför jag sköt honom, alltså inte RDM, även om det inte var meningen att han skulle dö. Jag förstår dock att det kan ha sett fel ut inför staffsen om dem speccade mig direkt innan jag sköt honom men 10 sekunder innan så kan man se att han körde på mig och att jag frågade bossen om tillåtelse att skjuta honom i armen om han gjorde något mer.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vdm och combat logg. Jag har inte gjort om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skippa att skjuta honom och att ta in han i gänghuset och hämta bossen så vi kunde prata tillsammans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte göra saker för hastigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka