Accepterad adrinho7 | Ansökan till Servervakt (eliasc123) I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adrinho7

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad heter du på discord? adrinho7#0411

Ange ditt födelsedatum 11 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar vara inne nästan hela dagarna. Jag tränar varje dag i ungefär 2 timmar men jag är online ungefär 7 timmar per dag och är inne på servern nästan hela den tiden.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan December 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan ej bifoga någon bild men har blivit bannad 4 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att upprätthålla ordning på unive ingame. Till exempel om man ser att någon håller på att göra regelbrott som att tex köra på folk så ska man snabbt ge denna person en ban. En servervakt ska också förmedla till högre uppsatta om grova fel händer så att hårdare åtgärder kan tas. Man ska alltså vara aktiv ofta för att få bort småfel som folk gör som förstör rpandet.

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom att jag ofta ser lalliga spelare som förstör rpn. Till exempel att någon hoppar in och tjuvkopplar en bil vid sjukhuset. NÄr buggar uppstår så vill jag också ha möjlighet att kunna hjälpa folk som att tex revva någon som dör av en bugg. Jag vill alltså få bort lall spelare från unive och förbättra rpn för alla som spelar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse betyder att man använder sin makt för att få fördelar i spelet. Ett exempel på abuse är att man revvar sig själv i en skottlossning för att man vill vinna scenariot.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka