Nekad adrijano lennman | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adrijano lennman

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Laban#2703

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Johan Larsson, uppväxt i de hårda förorterna till Stockholm, Sverige, har en kriminell bakgrund som sträcker sig tillbaka till hans ungdomsår. Född in i en ogästvänlig miljö, där möjligheter var få och farorna många, tog Johan tidigt saken i egna händer för att överleva.

Redan vid tonåren blev Johan en känd figur inom det lokala gängområdet. Han började småskaligt, med gatusmarta trick och mindre stölder, men hans aptit för risk och spänning växte snabbt. Som tonåring var han redan inblandad i diverse mindre olagliga affärer, från graffitimålning och narkotikahandel till bilstölder.

Hans snabba framsteg inom den kriminella världen imponerade på äldre medlemmar inom den lokala undre världen, och Johan blev snabbt en eftertraktad kompanjon. Hans specialitet låg inom knarkhandeln och bilstölder, där hans skicklighet och skoningslöshet gav honom en ökänd status.

Samtidigt som Johan levt det farliga livet på kanten av lagen har han också utvecklat ett annat intresse som står i kontrast till hans kriminella värld. Musik blev hans fristad, och han lärde sig spela flera instrument. Trots att han inte kunde undkomma sitt farliga rykte, fann Johan en sorts lugn i skapandet och konsumtionen av musik.

Nu, när Johan närmar sig sin 24-årsdag, balanserar han på gränsen mellan två världar. Hans kriminella bakgrund har gjort honom till en försiktig och misstänksam individ, medan hans passion för musik ger honom en andningspaus från den hårda verkligheten. Vad framtiden har att erbjuda för denna komplexa och unga brottsling återstår att se.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en väldigt bra rp då jag har varit medlem väldigt länge på olika servrar och vet exakt hur jag ska agera i olika scenarion och är erfaren inom både kriminell och laglig rp eftersom att jag har five m så pass länge att jag gått igenom den kriminella och lagliga rp´n det gör så att jag kommer ha bra rp inom olika områden till exempel inom kriminell rp så har jag bra koll på vad man får och inte får göra och samma med laglig rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att en person aktivt antar rollen av en karaktär eller agerar på ett sätt som främjar motståndaren eller den andra sidan i en given situation eller konflikt. Detta koncept är ofta kopplat till olika former av rollspel, teater eller skrivande där en deltagare eller skådespelare agerar i enlighet med en förutbestämd berättelse eller roll. Alltså att man ska få till det bästa scenariot men även att man ska göra det roligt för alla i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm radom death match dödar någon utan anleding, Vdm kör på någon utan anleding metagaming till exempel att man sitter och snackar med sina kompiar när man spelar och ger info vilket är ig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam?
Ja det gör jag

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad. Vänta 1 vecka efter godkänd banöverklagan.
Du kan ansöka igen 12/1. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka