Accepterad adrijano lennman | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adrijano lennman

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Laban#2703

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Den gambianska ungen blev adopterad av den svenska familjen Larsson. Hans nya föräldrar bestämde sig att döpa om han, två åriga Abdul-Rahim blev istället nu Johan Larsson. Johan växte upp i ett fint och lugnt område där familjen Larsson levde utan några besvär. När Johan blev äldre började han bli olydig och han käftade emot sina föräldrar. De hoppades på att Johan skulle ändras med tiden. Men han klickade aldrig med sin nya familj. Han kände sig utfryst och opassande i familjen och i området. Johan längtade att en gång åka tillbaka till Gambia, till sin riktiga familj, trots att han inte har något minne om sina biologiska föräldrar. Johans föräldrar försökte att väcka ett intresse för plugget i han, men alla försök var misslyckande.

När Johan var en tonåring skulle hans liv förändras för alltid. En dag satt Johan på bussen, på väg hem efter skolan. Han satt ensam med hörlurar i öronen längst bak på bussen, då det kom fram ett gäng av tre killar i samma ålder. Killarna krävde pengar och luren från Johan, vilket han refusera till. Killarna väntade inte länge och hoppa på han direkt. Johan blev alltså grovt misshandlad. Han kommer hem med blod över hela ansiktet, utan skor, utan mobil och utan kontanter. På nästa dag drog han till Tumba, där han brukade umgås med sina vänner. Killarna spelade fotboll då ett gäng av äldre killar kom fram till dem. De äldre erbjöd jobb till Johan och hans vänner, att bli en springpojke. Johans vänner backa upp direkt, men Johan, som var trött på all föraktfullheten, gick med på deras erbjudande. På så sätt introducerades Johan till den kriminella världen. Han började umgås med ett kriminellt ungdomsgäng som var känt för att stjäla, hota och utpressa folk.

Idag är Johan 23 år gammal. Han har fullständigt tappat kontakt med sin familj och han fortsätter sitt kriminella liv. Inblandningar i droghandel och andra allvarligare brott, ledde till att Johan hamnade på polisens radar. Men han har lyckats att ducka alla anklagelser.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan skapa och genomföra bra och roliga scenarios sen kan jag även agera på rätt sätt i olika situationer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man agerar på ett sätt som gynnar inblandade spelare i ett scenario. I många situationer gäller det att man är samarbetsvillig och skapar så bra scenario som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst reglerna: RDM står för random deathmatch är när man slår eller dödar någon utan någon anledningar. VDM det står för vehicle deathmatch det är när man använder fordonet som ett vapen som att köra på en annan spelare utan anledning. metagaming: det är när man till exempel pratar med sina vänner i discord om information i spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har mycket erfarenhet inom rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är respektfull och jag följer reglerna och bidrar till en bra stämning

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka