Accepterad adrijano lennman | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adrijano lennman

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/obehaglig30/

Ditt Hex-ID: http://vacbanned.com/

Vad är din discord tagg? Laban#2703

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-23 154442.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag sköt vid sjukhuset som man inte får göra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det började med att jag och min kompis slogs vid groovstreet sen så blev han medvetslös så jag tog han till sjukhuset där de kom en grabb och sparka av oss från cykeln och det var då jag tog det dumma beslutet att skjuta honom jag vet att det var helt fel av mig att göra så men de kommer aldrig hända igen jag lär mig av mina misstag så att jag ber om ursäkt att jag rp-ade dåligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban jag tycker att det var bra att han bannade mig eftersom att jag lär mig av mina misstag det är det jag tycker är bra att dom högt uppsatta håller koll på vad folk gör så att det blir så roligt som möjligt på unive

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första var när jag var rätt ny då polisen stannade mig och jag stängde av efter de så har jag aldrig gjort det igen. Sen så var det när jag rånade utan att vara kriminell det var också helt fel beslut men efter det så blev jag kriminell direkt så att det inte skulle hända igen sen kommer jag inte ihåg om det var någon till.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att han tog cykeln och bara sprungit till sjukhuset eller ja det hade nog varit det bästa alternativet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag jag kommer aldrig göra något så dumt igen eftersom att det är aldrig kul att göra misstag på servern man tillbringar sin tid på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Fattat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka